  • Data: 2014-11-04 19:53:34
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-04 18:56, A.L. pisze:

    > Uhum. W lesie, daleko od miasta.

    Tam te czeki wysyłasz? Szacun.

    > Albo bateria sie skonczyla.

    Kup sobie powerbank i po problemie.

    > Jak bylem maly to xrobilem wynalazek. maszyna Do Zbieranais Jagod.
    > bateria i silny elektromagnes. Tylko przedttem tzreba w kazda jagode
    > wbic cienka stalowa szpilke.
    >
    > Widze we ten pomysl upowszechnia sie w polskiej bankowosci. I w ogole,
    > w zyciu codziennym.

    Ty w ogóle niewiele widzisz.

    > Po co ma byc prosto, skor omoze byc skomplikwoanei. Ale za to
    > NOWOCZESNIE!

    Gorzej jak jest dodatkowo przestarzale.

    > No, nareszcie! Czekalem na taki komentarz! Brakuje jeszcze o bicu
    > Murzynow.

    Ale ja naprawdę nie rozumiem takich jak Ty. Najpierw uciekasz z Polski,
    a potem wracasz. Chciałbyś być równocześnie Jankesem i Polakiem?

    A w pierdlach to pewnie sami niewinni siedzą. Statystycznie znacznie
    więcej niż w Europie.

    > ja nie jestem zaden Jankes.

    A kto?

    > Ja jestem obywatel Polski, urodzony w
    > Polsce, z polskim obywatelstwem, paszportem, Peselem itede. Wiec
    > wkurwia mnie jak w Polsce jest nienormalnie.

    Podobnie moi kumple z roboty. Z polskim obywatelstwem, paszportem i
    peselem. I podobnie jak Ty plują na swoje kraje: Bułgarię, Białoruś, czy
    Gruzję.
    Widzę że niełatwo być imigrantem.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,