  • Data: 2014-11-04 16:57:30
    Temat: Re: P?atno?? iPhone
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Nov 2014 16:08:51 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A u nas prosisz o nr konta, dostajesz wizytowke z nr, wklepujesz w
    >komputer i przelewasz.

    No. Zwyciwstwo techniki nad zdrowym rozsadkiem. A co z robotami
    hudraulicznymi gdy nie mam komputera? Bo sa robione na budowie w
    lesie? Powiem hydrulikowi: ta miech mi pan to teraz skonczy, ajek
    wroce do domu za 3 dni to panu pzreleje z komputera.

    Toc pzreciez czysty idiotyzm. Sparwy sie powinno zalatwiac TAK PROSTO
    JAK MZOLIWE. Widac w Polsce obowiazuje "SPARWY POWINNO SIE ZALATWIAC
    TAK SKOMPLIKOWANEI JAK MOZLIWE". Bo to, panie, ten, tego, NOWOZCESNE!

    Patrz moje utarczki z portalem ZUS i zmagania z podpisem
    elektronicznym. Do dzis nei udalo mi sie zalatwic konta na peBOK
    gazowni. Mimo kilkunastu wizyt w biuzre i niezliczonych telefonow. Gsu
    proboje sie zajejestrowac, wpisuje pesel i nuker klienta, mam czerwona
    odpowioedz: "jeden z tych nukerow jest nieparwidlowy"

    Niestety, polscu informastycy wuksztalceni w Prywatnych Szkolach
    Gotowanai Na GAzie nei wpadki na pobysl aby napisac KTORY numer jesy
    nieprawidlowy. Pagowie z gazowni tez nie wiedza. Twierdza ze oba
    numery sa prawidklowe.

    I tyla na temat dogodnosci stosowania internetu w warynkach polskich.
    A w Ameryce, jakos nigdy i do niczego podpisu wlektronicznego nei
    wymagali. Nie musialem niczego nigdy "uwierzytalniac".

    >Oczywiscie hydraulik musi ci wierzyc ze przelejesz ... ale tak samo
    >musi ci uwierzyc ze czek ma pokrycie.
    >Ryzyko tylko o zabek wieksze.
    >
    >Gdzies tam w tle mamy sprawe VAT, faktury lub paragonu fiskalnego, ale
    >to osobny temat.
    >
    >Powtorze - w Polsce nie ma czekow nie dlatego ze mnostwo rzeczy jest
    >popierdolonych, tylko
    >DLATEGO ZE ZBYT DUZO CZEKOW BYLO BEZ POKRYCIA.
    >
    >Dziwi mnie tylko ze nie ma tego problemu w USA.
    >A moze jest, bo "Cash only" tez jest tam znany :-)

    No i tu jest pogrzebany tak zwany pies. AMerykanie to narod uczciwy,
    umowa spozradzona potrzesnieciem dloni na moc prawna, a Rzad nie uwaza
    ze wszyscy obuwatele to potencjalni oszusci i bandyci.

    A tak na marginesie, to wystawienie czeku bez pokrycia zalosnei sie
    dla wystawiacza konczy. Od solidnej kary finansowej po solidna
    odsiadke.

    A.L.

    P.S> "Cash only" znany jest w tak zwanych "polskich sklepach". Sa na
    ogol dwie wywieszki" Platnosc tylko gotowka" oraz "po odejsciu od kasy
    zadne reklamacje nie beda uwzgledniana". O ile ta pierwsza jest
    legalna, to ta druga sprszeczna z parwem federalnym