  • Data: 2017-01-26 01:51:01
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AlexY pisze:

    > Zwróć uwagę na ewolucję wyglądu samochodu, po mojemu to zmierza ku
    > temu by one nie wyglądały jak samochody, zanim marketingowcy wzięli
    > się za projektowanie normą była blacha w kabinie, teraz tego nie ma,
    > zlikwidowanie kloszy likwiduje cechę "tandetnych starych pojazdów".
    > Osobiście mam zdanie takie jak Roman, wolę żeby kolor był nadawany
    > przez źródło światła a nie filtr.

    Wolenie wynika z dążenia, "by kierunkowskaz wyglądł jak kierunkowskaz",
    czy ma jakieś twardsze podłoże? Mnie zwisa, czy samochód ma cechy
    starych pojazdów -- ważne, by dobrze jeździł. A w tym przypadku też
    dobrze świecił. Ja bym się tych żarówek w ogóle nie czepiał, nawet
    bym pewnie zmiany nie zauważył, gdyby nie obserwacja, że zasadnicza
    funkcja kierunkowskazu, czyli mruganie kolorowym światłem, została
    zaniedbana. Teraz z zaciekawieniem stwierdziłem, że niektórzy uważają,
    że to była dobra zmiana. Nie wiem skąd takie różnice w postrzeganiu
    rzeczywistości.

    --
    Jarek