  • Data: 2017-01-26 08:55:33
    Temat: Re: Oświetlenie uliczne LED z czujnikami ruchu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 stycznia 2017 21:07:51 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:
    > s...@g...com pisze:
    > [..]
    to np. nie rozumiem sytuacji kiedy drogowe jest gaszone w chwili włączenia
    kierunkowskazu.

    > Obawiam się że pomyliłeś je ze światłami do jazdy dziennej. Jeszcze nie
    > widziałem drogowych gaszonych przy tej okoliczności a dzienne tak.
    > [..]

    Nie wiem czy były gaszone czy tylko przyciemniane ale wyraźnie jedna strona była
    ciemniejsza niż druga a przez ciemniejsza mam na mysli że wyglądało jakby tam się
    tylko świeciły pozycyjne, takie jaśniejsze ale nie tak jasne jak zwykle swiatla
    mijania.

    To raczej jakis nowy wynalazek.
    Nie znalazlem nic ponad to:
    https://www.youtube.com/watch?v=BDA-vhBngSE