  • Data: 2012-02-10 23:03:09
    Temat: Re: Olek OM-D E-M5
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-09 21:05, Janko Muzykant wrote:
    > Wierzysz we wszystkie reklamy, które idą w telewizji? :)

    Nie oglądam TV, a z reklam tylko te zabawne na yt, bo takich jest trochę.
    Całość ma się jednak nijak do oficjalnych komunikatów firmy. To jednak coś
    innego, przynajmniej w kierunku rozwoju.

    > Te obiektywy (4/3) powinny ruszyć z kopyta w najbliższej przyszłości,
    > oczywiście na m4/3.

    Tylko na m4/3 nie nadaje się większość, są takie nieoptymalne go niego.
    Dodatkowo wiesz że to konstrukcje jednak projektowane pod fazy, a nie
    kontrast i to też czyni pewne problemy.

    > Można by mówić o oszustwie, gdyby nie to, że na czas
    > przejściowy oferowany jest udany e5 (skądinąd pierwsza naprawdę fajna -
    > jeśli chodzi o matrycę - lustrzanka olka).

    E-5 w swojej cenie to porażka. Dodatkowo poza brakiem AA ta puszka nie ma
    czegokolwiek szczególnie ciekawego ponad E-3, który teraz kosztuje uczciwe
    pieniądze jeśli tylko nie myśleć, że system jest nieprzyszłościowy i de
    facto zarzucony, więc komponenty będą raczej tanieć. Z drugiej strony
    stosunek ceny do jakości takich używek jest całkiem ok.

    > No ale takie obietnice należy odpowiednio interpretować. Mają one sens w
    > odpowiednich warunkach i czasie. Podobnie z 640kB Gatesa - dziś wszyscy
    > się głupio śmieją, a w tamtej epoce to miało sens.

    Tylko że jak dla mnie parametry jakościowe matrycy się skalują. Im lepsze
    iso tym większe piksele trzeba, z tonalnością i zakresem też tak bywa
    (vide fuji). Tym samym obwieszczenie znaczyło dla mnie, że rozdzielczości
    większej nie będzie, ale pozostałe kwestie będą się rozwijać w ramach
    aktualnej technologii. To by miało sens.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564