  • Data: 2012-09-20 20:06:47
    Temat: Re: Okrojona implementacja ext3 na uC
    Od: "Tomasz M." <j...@n...klaster.spamer.net> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały napisal 2012-09-20 19:12:
    > Abosultnie żadnego zabijania dechami kernela w pamięci. Ja tam mam masę
    > pamięci i zamierzam ją cała zmarnować. Chcę ladować kernel z zewnątrz.
    > Nie dalej jak w zeszłym tygodniu w kernelu zabraklo mi nagle sterownika
    > do serial portu na usb - z powodu że zapomniałem. Nie ma i już. Mam
    > reflashować wszystkie urządzenia za pomocą niekumatej osoby zdalnie po
    > drugiej stronie globu? Lepiej jednak wrzucić kilka plików na sd i jazda.

    Tylko ten pierwszy kernel byłby na sztywno. Zawierał by wszystkie
    potrzebne moduły potrzebne do aktualizacji - obsługę kart, sieć, lokalne
    i zdalne systemy plików. Jeśli aktualizacja nie jest potrzebna, to przez
    wspomniany wcześniej kexec wczytujesz docelowy kernel i się na niego
    przełączasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz M.