  • Data: 2013-09-12 22:27:53
    Temat: Re: Odtwarzacz audio - czy to cos warte jest?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-12 21:03, atm pisze:
    > http://allegro.pl/canva-cnr5422-4-2-4x70-dotykowy-ki
    elce-i3536054181.html
    > Dzieki duzemu ekranowi zapewne bylyby wyswietlane sensownie utwory
    > tytulow a i nawigacja po ustawieniach przypuszczalnie jest bardziej
    > intuicyjna. Moze sa jednak jakies wady, ktorych nie wzialem pod uwage?
    > Oslepianie w nocy, slaba widocznosc w ciagu dnia, beznadziejna warstwa
    > dotykowa?

    http://www.audiopioneer.pl/sony-dsx-a30-radioodtwarz
    acz-samochodowy-z-przednimi-wejsciami-usb-i-aux-wzma
    cniaczem-o-mocy-4-x-50-w-i-pilotem.html

    http://tiny.pl/h32cm
    Nowe 200 zł z hakiem.
    Radio z pilotem obsługującym wszystkie funkcje. Bardzo przyjemny i
    intuicyjny (bałem się że to będzie tylko zabawka). Następny album,
    następny utwór..., wszystko co potrzeba.
    Nie ma BT. Telefon mam podpięty po AUX i równocześnie ładowarkę do
    niego. Trzeba przecież te dzisiejsze smartfony ładować jak jest tylko
    okazja :-) Pilot umocowałem obok dźwigni zmiany biegów.
    Już sobie nie wyobrażam teraz innej konfiguracji. Wygodnie i nie
    rozprasza w czasie jazdy. Spoglądać na radio? Po co?

    PS. Dla potencjalnych złodziei radio ukryte pod zaślepką. Nie zawracam
    sobie głowy zdejmowanym panelem.

    PS.2. Na upartego telefon robi za odtwarzacz, również video i też jest
    dotykowy :-)