  • 1. Data: 2013-09-12 21:03:03
    Temat: Odtwarzacz audio - czy to cos warte jest?
    Od: atm <...@v...pl>

    Do tej pory mialem samochod z wbudowanym radiem gdzie ogromnym problemem
    bylo podpiecie czegos odtwarzajacego mp3, zas plyty cd z mp3
    dosc czesto wypluwal. W kazdym razie samochod zmienilem i moge teraz
    wlozyc zwykle, uniwersalne radio.
    Chcialbym cos bez napedu CD, z wejsciem na karty SD i USB.
    Przy okazji przegladania Allegro znalazlem cos takiego:
    http://allegro.pl/canva-cd-7609-usb-sd-4x60-watt-blu
    etooth-iso-pilot-i3519284898.html
    Czy funkcja telefonu przez BT w takim tanim radiu sprawdza sie w
    praktyce? Fajnie byloby z tego korzystac, jesli jednak jest to tylko
    bajer i z jakoscia nie ma nic wspolnego to odpuscilbym napieranie na BT.
    Czy ktos testowal takie urzadzenia?
    http://allegro.pl/canva-cms-303-tv-divx-rmvb-mp3-usb
    -sd-wawa-i3476942439.html
    http://allegro.pl/canva-cn-6230-divx-tv-usb-sd-aux-h
    it-autoswiat-i3516932077.html
    http://allegro.pl/canva-cnr5422-4-2-4x70-dotykowy-ki
    elce-i3536054181.html
    Dzieki duzemu ekranowi zapewne bylyby wyswietlane sensownie utwory
    tytulow a i nawigacja po ustawieniach przypuszczalnie jest bardziej
    intuicyjna. Moze sa jednak jakies wady, ktorych nie wzialem pod uwage?
    Oslepianie w nocy, slaba widocznosc w ciagu dnia, beznadziejna warstwa
    dotykowa?

  • 2. Data: 2013-09-12 21:27:37
    Temat: Re: Odtwarzacz audio - czy to cos warte jest?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-12 21:03, Użytkownik atm napisał:

> [...]
    > intuicyjna. Moze sa jednak jakies wady, ktorych nie wzialem pod uwage?
    > Oslepianie w nocy, slaba widocznosc w ciagu dnia, beznadziejna warstwa

    Nie boisz się że ekran padnie ? w naszym klimacie latem w kabinie
    może być +50 a w zimie -25 stopni.
    Jeśli nie to wybierz sprzęt który umożliwi podanie sygnału z kamery
    cofania.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-09-12 21:57:11
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > http://allegro.pl/canva-cnr5422-4-2-4x70-dotykowy-ki
    elce-i3536054181.html

    jesli chodzi o moc to blizej bedzie do 4x7W niz deklarowanych 4x70W. Mocy
    sinus pewnie okolo 15-20W na kanal.

    Wyswietlacza w sloneczny dzien raczej nic nie bedzie widac.
    A kosztuje tyle co normalne radio

  • 4. Data: 2013-09-12 22:27:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-09-12 21:27, RadoslawF wrote:

    > Nie boisz się że ekran padnie ? w naszym klimacie latem w kabinie
    > może być +50 a w zimie -25 stopni.
    > Jeśli nie to wybierz sprzęt który umożliwi podanie sygnału z kamery
    > cofania.

    Na kamerze cofania mi nie zalezy, mam czujniki.

  • 5. Data: 2013-09-12 22:27:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-12 21:03, atm pisze:
> [...]
    > intuicyjna. Moze sa jednak jakies wady, ktorych nie wzialem pod uwage?
    > Oslepianie w nocy, slaba widocznosc w ciagu dnia, beznadziejna warstwa

    http://www.audiopioneer.pl/sony-dsx-a30-radioodtwarz
    acz-samochodowy-z-przednimi-wejsciami-usb-i-aux-wzma
    cniaczem-o-mocy-4-x-50-w-i-pilotem.html

    http://tiny.pl/h32cm
    Nowe 200 zł z hakiem.
    Radio z pilotem obsługującym wszystkie funkcje. Bardzo przyjemny i
    intuicyjny (bałem się że to będzie tylko zabawka). Następny album,
    następny utwór..., wszystko co potrzeba.
    Nie ma BT. Telefon mam podpięty po AUX i równocześnie ładowarkę do
    niego. Trzeba przecież te dzisiejsze smartfony ładować jak jest tylko
    okazja :-) Pilot umocowałem obok dźwigni zmiany biegów.
    Już sobie nie wyobrażam teraz innej konfiguracji. Wygodnie i nie
    rozprasza w czasie jazdy. Spoglądać na radio? Po co?

    PS. Dla potencjalnych złodziei radio ukryte pod zaślepką. Nie zawracam
    sobie głowy zdejmowanym panelem.

    PS.2. Na upartego telefon robi za odtwarzacz, również video i też jest
    dotykowy :-)

  • 6. Data: 2013-09-12 22:47:10
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci

    Moze sa jednak jakies wady, ktorych nie wzialem pod uwage?
    > Oslepianie w nocy, slaba widocznosc w ciagu dnia, beznadziejna warstwa
    > dotykowa?

    Podstawowa wada to jakosc wykonania. Druga wada to jakosc dzwieku. Trzecia
    wada to stabilnosc (a w zasadzie niestablnosc).

    W tym budzecie celowalbym w jakiegos Pioneera, najprostszy z BT to
    MVH-350BT, kolejny to DEH-4500BT. Maja modul BT produkcji Parrota i
    zewnetrzny mikrofon.
    Ja uzywam DEH-X5500BT (modul BT ma ten sam co wczesniej wymienione) w
    zestawie z telefonem na androidzie i dziala to bardzo dobrze (czyta ksiazke,
    listy polaczen, itp.).
    Karty SD sobie odpusc, dokup do zestawu nano (mini jest juz passe ;-)
    pendraka, np. SANDISK CRUZER FIT. Kosztuje grosze, jest naprawde maly i z
    panelem pionka idealnie sie komponuje. Budzet niewiele przekroczysz, a na
    pewno bedziesz duzo bardziej zadowolony.

    Wiwo

  • 7. Data: 2013-09-12 23:27:25
    Od: atm <...@v...pl>

    Dzieki za wszystkie porady i sugestie, dobrze jest sie zapytac przed
    zakupem :]
    Faktycznie, korzystajac z pandrive mini odpada problem sterczacej pamieci.
    Wiecie moze jak wyglada wzowienie odtwarzania z usb:
    1. po uruchomieniu samochodu gdy panel nie byl zdjety
    2. po uruchomieniu samochodu gdy panel byl zdjety
    Fajnie gdyby odtwarzacz kontynulowal od miejsca w ktorym zostal
    wylaczony samochod.

  • 8. Data: 2013-09-12 23:45:15
    Od: scobowski <s...@i...pl>

> [...]
    > intuicyjna. Moze sa jednak jakies wady, ktorych nie wzialem pod uwage?
    > Oslepianie w nocy, slaba widocznosc w ciagu dnia, beznadziejna warstwa

    Mam wrażenie, że wpadłeś na grupę zareklamować sprzedawany sprzęt..? :P
    Jak jesteś biedny (jak ja) i chcesz tanio a dobrze (jak ja) - to zrób
    tak, jak ja: w zeszłym roku oba trzy samochody dostały KD-X50BT (góglaj)
    : proste, markowe, z blutututem i bez mechaniczych czytników. W
    komplecie "cycek" BT i mikrofon - robi za zestawy głośnomówiące w
    autach, nie ma problemu z jednoczesną obsługą dwóch telefonów z
    androidem. Jedno USB na panelu, drugie na kablu (wyciągnięte do
    schowka). Możesz podłączyć pendrajva albo czytnik SD za 5 zł.
    Do tego: kolor podświetlenia możesz sobie dopasować do podświetlenia auta :)

  • 9. Data: 2013-09-13 08:35:21
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > schowka). Możesz podłączyć pendrajva albo czytnik SD za 5 zł.
    > Do tego: kolor podświetlenia możesz sobie dopasować do podświetlenia

    No wlasnie juz sobie odpuscilem te radia reklamowane przeze mnie ;]
    To byl jakis punkt wyjsciowy ale jesli mam wybierac to wole oczywiscie
    odtwarzacz firmy zajmujacej sie wiele lat produkcja sprzetu audio niz
    proponowane przeze mnie na poczatku wynalazki z tysiacem funkcji, ktore
    obawiam sie w codziennym zyciu slabo sie sprawdza.
    Dzieki za nastepny odtwarzacz do rozwazenia.

  • 10. Data: 2013-09-13 19:24:03
    Od: atm <...@v...pl>

    Ktos z Was testowal to radio?
    http://www.audiopioneer.pl/sony-dsx-a50bt-nowosc.htm
    W stosunku do Sony proponowanego przez z to ma BT.
    Mikrofon jest wbudowany w radio... w zasadzie wolabym takie rozwiazanie
    niz ciagniecie kabla gdzies do slupka, nie wiem jednak jak bedzie z
    jakoscia dzwieku w sluchawce rozmowcy. Macie doswiadczenia z tego typu
    rozwiazaniem?
    Jeszcze jedno - czy Mos-Fet jest wazny? Posiadam standardowe glosniki i
    nie planuje zmiany w tym zakresie.