  • Data: 2013-02-02 16:44:23
    Temat: Re: Odratować Safrane ?
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/2/2013 4:22 PM, _Michał wrote:
> [...]
    > z BMW, albo drzwi merca ) - bo już miałem pomysł żeby wezwać złom
    > i żeby zabrali.
    >
    > 2kkm temu (i 5 mieś) wymieniłem wszystkie paseczki (rozrządy i te 2 na
    > zewnątrz) roleczki wszystkie, hamulce, zawieszenie itp... w nim i go
    > kurcze popsułem....
    >

    > fakt zaczął przekraczać 250km/h (francja->kraków 7h, wrc->krk 1:36h
    > wliczając 4 postoje na bramkach) i skrzynia poszła.... (ZF coś
    > HP 20 złom niemiecki !!!!!)
    >
    > a mam jeszcze skrzynie "bi-turbo" (u mechanika leży) i chłodzenie
    > bi-turbo (chyba też leży), a filmik pokazuje 7sek do setki ;)

    y=Gv1sRgCNfQhK39vrLrmwE#5770272775085815986

> [...]
    >
    > podejdą turbiny z Volvo T6 ? bo tam ten sami silnik z reno siedzi
    > a 300km to 300km :) będzie rakieta szybsza i dużo bezpieczniejsza
    > od BMW7 v12 :) się zrobi 5.5 sekundy szpera 1.7 tony i FWD :)
    >

    > już mi (odrobinę) przeszło wkurzenie (tak trochę na safrane) zwłaszcza
    > ze cichszy i lepszy w hi speed jest od BMW7 (mimo że starszy).
    >
    > będę miał klasyka zaprojektowanego 21lat temu napranego kolorowymi
    > ekranami, bezpiecznego i z rewelacyjnym audio (tylko alipine wywalę
    > i wstawię philipsa - znacznie lepszy niż logic7 z bmw e65, coś jak

    http://oi49.tinypic.com/jl2kgz.jpg
    ależ mi się go teraz szkoda zrobiło...

    chyba że vel Satis ? <- to jest dopiero bezpieczne :)
    i jest tam silnik ten sam co Nissan Z350 !! może da się
    przekręcić na ponad 300 koni ?

    wejdzie do velsatisa skrzynia "złom" ZF 5HP30
    z Rolls-Royce Silver Seraph/BMW740,750/Bentley Arnage
    bo 300km+ (chyba) chrupnie to co tam jest.

    btw. a safrane ph2 też miał wzmocnienia z włókien węglowych
    z przodu (na drzewa i słupy) jak ph1 ?