eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody › Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 25 Jun 2012 13:25:56 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <js9hrc$vik$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jrs3jv$8or$1@node2.news.atman.pl> <jrt8m2$i13$1@news.task.gda.pl>
    <jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
    <jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <js465o$8g5$1@node2.news.atman.pl>
    <js77ln$42n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-168-50.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1340623532 32340 89.73.168.50 (25 Jun 2012 11:25:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jun 2012 11:25:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456220 pl.rec.foto.cyfrowa:891117
    [ ukryj nagłówki ]

    http://www.iihs.org/research/topics/pdf/r1162.pdf

    In terms of causing harm to car occupants, SUVs have become more similar to
    cars when striking cars on both the front and side than they were in the
    past, controlling for weight category. Pickups generally still were more
    aggressive, particularly for front-to-front crashes. Of note is the
    reduction in the SUV rates of Figure 4b, compared with the 2000-01 numbers
    of Figure 4a.
    Czyli mamy to, co w "zwykłych" samochodach, poza tym - tu mój komentaż, że
    zmniejszamy szansę na przeżycie tych, których owe SUV-y mogą potencjalnie
    trafić.

    Poza tym, pomijając techniczne "bajery" porawiające bezpieczeństwo,
    pozostają inne czynniki które (za
    http://www.lscp.org.uk/lrsu/www/downloads/publicatio
    ns/SUV_report.pdf ):
    [...]
    Are SUVs more likely than non-SUVs to be involved in collisions?
    Small and large SUVs were about 30% less likely to be involved in a
    collision than a non-SUV, relative to the number of registered cars.
    [...]
    Do occupants of non-SUVs have a relatively higher risk of injury in a
    collision with an SUV?
    Large SUVs are more dangerous to drivers of small cars (no significant
    differences were found between the other-car casualty rates for large SUVs
    and the other car types).
    [...]

    Raport odnosi się do warunków miejskich.

    Czyli: kierowcy suv-ów są właściwie tak samo narażeni jak inni uczestnicy
    ruchu, ale ofiary ew. kolizji z nimi - bardziej, czyli tak, jak przy kolizji
    z ciężarówką.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: