eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody › Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
  • Data: 2012-06-25 23:12:45
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:js9j88$8v1$1@inews.gazeta.pl...
    > On 25/06/2012 12:25, Marcin [3M] wrote:
    >> http://www.iihs.org/research/topics/pdf/r1162.pdf
    >>
    >> In terms of causing harm to car occupants, SUVs have become more similar
    >> to cars when striking cars on both the front and side than they were in
    >> the past, controlling for weight category. Pickups generally still were
    >> more aggressive, particularly for front-to-front crashes. Of note is the
    >> reduction in the SUV rates of Figure 4b, compared with the 2000-01
    >> numbers of Figure 4a.
    >> Czyli mamy to, co w "zwykłych" samochodach, poza tym - tu mój komentaż,
    >> że zmniejszamy szansę na przeżycie tych, których owe SUV-y mogą
    >> potencjalnie trafić.
    >>
    >> Poza tym, pomijając techniczne "bajery" porawiające bezpieczeństwo,
    >> pozostają inne czynniki które (za
    >> http://www.lscp.org.uk/lrsu/www/downloads/publicatio
    ns/SUV_report.pdf ):
    >> [...]
    >> Are SUVs more likely than non-SUVs to be involved in collisions?
    >> Small and large SUVs were about 30% less likely to be involved in a
    >> collision than a non-SUV, relative to the number of registered cars.
    >> [...]
    >> Do occupants of non-SUVs have a relatively higher risk of injury in a
    >> collision with an SUV?
    >> Large SUVs are more dangerous to drivers of small cars (no significant
    >> differences were found between the other-car casualty rates for large
    >> SUVs and the other car types).
    >> [...]
    >>
    >> Raport odnosi się do warunków miejskich.
    >>
    >> Czyli: kierowcy suv-ów są właściwie tak samo narażeni jak inni
    >> uczestnicy ruchu, ale ofiary ew. kolizji z nimi - bardziej, czyli tak,
    >> jak przy kolizji z ciężarówką.
    >
    > Tak samo narażeni, czy "30% less likely"? Zdecyduj się może..
    >
    >
    Dlaczego mam się zdecydować?
    Wypadki w warunkach miejskich odbywają się z reguły przy mniejszych
    prędkościach więc...
    Dopowiedz sobie sam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: