    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Date: Mon, 9 May 2011 18:50:59 +0000 (UTC)
    <ips9sd$g8b$1@news.supermedia.pl> <ipsalt$1ms5$1@news.mm.pl>
    <iptu0l$25b$1@news.onet.pl> <iq30ee$vp9$1@news.onet.pl>
    <l...@4...com> <iq4010$d9d$1@news.onet.pl>
    <3...@4...com> <iq44tj$u3n$1@news.onet.pl>
    <g...@4...com> <iq46ck$3ao$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq489t$9rj$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq4bfh$ndq$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq4is3$li9$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq59ld$nis$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq6p81$c9a$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iq99d1$s15$1@news.onet.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Rotfl. Stare przyzwyczajenia są najgorszym problemem w rozwoju informatyki.

    A jak właściciel Amigi zabierał się za kopanie studni? Jeśli widział,
    że sąsiad ze szwagrem (przy użyciu DOSa) kopał studnię w miesiąc, to on
    brał 150 robotników i liczył na to, że przed obiadem się uwiną z robotą.

    W pierwszym pececie (wspomnianym kilka minut temu) miałem 256 kB pamięci
    RAM. 640 kB też by mi się przydało, ale z ekonomicznych powodów było
    to nierealne. Nie pamiętam cen, ale to jakoś tak było, że za te same
    pieniądze można było mieć dwa pecety "full size", albo trzy 256 kB. No
    więc na ogół jest tak, że lepiej jest dać komputer trzem osobom, niż dwu.
    Zwałaszcza w sytuacji (a taka najczęściej miała miejsce), kiedy z uwagi
    na wykonywane zadania jest wszystko jedno, czy RAM jest 256 kB, czy 640 kB
    i czy na raz można uruchomić na tym komputerze jeden program, czy pięć.

    --
    Jarek