  • Data: 2011-05-09 20:34:10
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-09 20:50, Jarosław Sokołowski wrote:
    > A jak właściciel Amigi zabierał się za kopanie studni? Jeśli widział,
    > że sąsiad ze szwagrem (przy użyciu DOSa) kopał studnię w miesiąc, to on
    > brał 150 robotników i liczył na to, że przed obiadem się uwiną z robotą.

    Nie przypuszczam abyś nie miał pojęcia o multitaskingu, więc zwyczajnie
    jesteś złośliwy. Niestety złośliwość to nie jest silny argument.

    > W pierwszym pececie (wspomnianym kilka minut temu) miałem 256 kB pamięci
    > RAM. 640 kB też by mi się przydało, ale z ekonomicznych powodów było
    > to nierealne. Nie pamiętam cen, ale to jakoś tak było, że za te same
    > pieniądze można było mieć dwa pecety "full size", albo trzy 256 kB. No
    > więc na ogół jest tak, że lepiej jest dać komputer trzem osobom, niż dwu.
    > Zwałaszcza w sytuacji (a taka najczęściej miała miejsce), kiedy z uwagi
    > na wykonywane zadania jest wszystko jedno, czy RAM jest 256 kB, czy 640 kB
    > i czy na raz można uruchomić na tym komputerze jeden program, czy pięć.

    I to wszystko było powodem braku jakiegokolwiek rozwoju MS-DOS aż do
    pojawiania się w95 roku systemu operacyjnego który miał rozwiązania
    znane od 10 lat na gównianej zabawce do grania? Kurcze, ale ten MS jest
    wizjonerski. Nie robili nic z MS-DOS tyle czasu *specjalnie*.

    PS. Specjalnie pomijam Win3.x z powodu cooperative-multitaskingu i
    ogólnej tandety rozwiązań.