  • Data: 2011-05-09 22:45:52
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-09 23:56, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Nie twierdziłem, że spowalnia, tylko że jest (wtedy był) zbyteczny
    > w przeciętnym komputerze.

    Nie, twierdziłeś że dopiero hardware z czasow w95 mógł go pociągnąć. I
    od tego zaczął się kontrprzyklad Amigi. Że *wszystko* w tamtych czasach
    uciągnełoby multitasking z palcem w d... i bez zauważalnej utraty predkości.

    > A spowalniał w sposób pośredni -- ponieważ
    > przeciętnemu użytkownikowi trudno było używać multitaskingu bez systemu
    > graficznego

    Używam multitaskingu bez systemu graficznego (w unixie). Jakoś nie widze
    związku. Powiedzmy że konsola w tamtych czsach to było wlaśnie "normalne
    uzywanie przeciętnego uzytkownika".

    >, więc komputer musiał mieć jakiś okienkowy system.

    Nie musiał.

    > Oczywiście wiem, że na Amidze wyglądało to całkiem
    > inaczej.

    Za wolny hardware powodowal że nie bylo to komfortowe.

    > W WordStar. A właściwie w czymś zrobionym na obraz i podobieństwo.

    Jest pierdyliard edytorów konsolowych. Żaden z nich nie cierpi na
    predkości tylko z powodu lepszego systemu operacyjnego albo tego że w
    tle coóś pracuje.

    > Daje, ale też nie zawsze. Używałem kiedyś takiego wynalazku, jak Amstrad
    > PCW-ileśtam. On miał Z-80. I specjalny system zaprojektowany do pracy
    > w biurze.

    Kiedyś pecety reklamowali jako specjalny system projektowany do
    multimediów. Jakoś w czasach 286 jak pamietam. Cóż, reklamy, ten sam
    pecet był reklamowany jesko specjalnie zaprojektowany system do
    sterowania obrabiarkami.