  • Data: 2011-05-09 22:06:04
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Nie przypuszczam abyś nie miał pojęcia o multitaskingu,

    I słusznie.

    > więc zwyczajnie jesteś złośliwy.

    To potwarz! Podobno jestem nadzwyczaj złośliwy.

    > Niestety złośliwość to nie jest silny argument.

    Ale jest dobrą odpowiedzią na argumenty o zerowej sile. Cóż ja zrobię,
    że w realnym świecie jest tak, że druga osoba do odpalenia drugiego
    programu używa drugiego komputera.

    > I to wszystko było powodem braku jakiegokolwiek rozwoju MS-DOS aż do
    > pojawiania się w95 roku systemu operacyjnego który miał rozwiązania
    > znane od 10 lat na gównianej zabawce do grania?

    Bardzo możliwe. A w każdym razie jednym z ważniejszych powodów.

    --
    Jarek