-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
Date: Fri, 08 Apr 2011 06:52:10 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 18
Message-ID: <inm48t$3ha$6@news.net.icm.edu.pl>
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
<tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
<3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
<q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
<inhp3c$k5c$1@inews.gazeta.pl> <inhs0m$osg$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1302238301 3626 89.78.83.115 (8 Apr 2011 04:51:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2011 04:51:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <inhs0m$osg$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361031
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-06 16:06, Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2011-04-06 15:16, *tom* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
>> poslizg nadsterowny mozna opanowac jedna reka ziewajac, za to
>> jak wylatujesz podsterowanie to juz za wiele nie mozna zrobic
>
> Dodaj, że dla wyszkolonego kierowcy.
> Dla nowicjusza poślizg nadsterowny w aucie przednionapędowym skończy się
> tak jak mój, to znaczy w rowie (przy braku przeciwnika) z poważnymi
> konsekwencjami. Ja dodatkowo ćwiczyłem poślizgi na szkoleniach, ale że
> 90+% obecnych autek ma naturalną tendencję do podsterowności to na
> opanowanie takiego poślizgu poświęcano 90% czasu szkoleń. Przyszedł
> pierwszy poważniejszy poślizg nadsterowny a ja puściłem pedał gazu -
> efekt łatwy do przewidzenia.
>
Bez urazy, ale jesteś dupek a nie kierowca. Gdybyś miał we krwi
przyzwyczajenia z jazdy tylnym napędem, to byś nie puścił nogi z gazu. A
że jeździsz FWD, to tylko to Cię ratuje przy podsterowności i tu pies
pogrzebany.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.11 07:01 Filip KK
- 08.04.11 07:24 Filip KK
- 08.04.11 07:51 Kuba \(aka cita\)
- 08.04.11 08:07 Kuba \(aka cita\)
- 08.04.11 08:11 Kuba \(aka cita\)
- 08.04.11 14:27 xs
- 08.04.11 18:15 Pete
- 08.04.11 20:49 JAM
- 08.04.11 20:49 Tomasz Pyra
- 08.04.11 20:54 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 20:57 Tomasz Pyra
- 08.04.11 21:03 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 21:20 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 21:33 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 21:38 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S