eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe opony, a oś
    Date: Fri, 08 Apr 2011 06:52:10 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 18
    Message-ID: <inm48t$3ha$6@news.net.icm.edu.pl>
    References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
    <tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
    <3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
    <inhp3c$k5c$1@inews.gazeta.pl> <inhs0m$osg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1302238301 3626 89.78.83.115 (8 Apr 2011 04:51:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2011 04:51:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <inhs0m$osg$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361031
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-06 16:06, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2011-04-06 15:16, *tom* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    >> poslizg nadsterowny mozna opanowac jedna reka ziewajac, za to
    >> jak wylatujesz podsterowanie to juz za wiele nie mozna zrobic
    >
    > Dodaj, że dla wyszkolonego kierowcy.
    > Dla nowicjusza poślizg nadsterowny w aucie przednionapędowym skończy się
    > tak jak mój, to znaczy w rowie (przy braku przeciwnika) z poważnymi
    > konsekwencjami. Ja dodatkowo ćwiczyłem poślizgi na szkoleniach, ale że
    > 90+% obecnych autek ma naturalną tendencję do podsterowności to na
    > opanowanie takiego poślizgu poświęcano 90% czasu szkoleń. Przyszedł
    > pierwszy poważniejszy poślizg nadsterowny a ja puściłem pedał gazu -
    > efekt łatwy do przewidzenia.
    >
    Bez urazy, ale jesteś dupek a nie kierowca. Gdybyś miał we krwi
    przyzwyczajenia z jazdy tylnym napędem, to byś nie puścił nogi z gazu. A
    że jeździsz FWD, to tylko to Cię ratuje przy podsterowności i tu pies
    pogrzebany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: