  • Data: 2017-01-19 15:37:49
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viktorius napisał:

    > A co za problem przekrosować na porty VDSLowe i powłączac na nich
    > modulacje ADSL?
    > Dla klienta przerwa może 10 minut i ma neta z powrotem, a port zajęty ;)

    Ale po co to robić?

    > To już jakieś zawiłości proceduralne.
    > Bo co innego możliwości teoretyczne, co innego procedury.
    > I pewnie o to się dochodzisz z helpdeskiem, że coś można,
    > a oni, że nie.
    >
    > Gdy jeszcze robiłem z Netii, to nie dało się dodać stałego IP dla
    > klienta Home, musiała być co najmniej jednoosobowa działalność.
    > Fizycznie żaden problem, bo to to samo łącze, te same zasady
    > dostępu i logowania.
    > Obecnie już da się dodać podusługę stałego IP dla usługi Home.
    > Da się, tylko to wymaga czasu.

    No więc mnie ten stały IP kilka lat temu w trymiga włączyli.
    Nawet nie prosiłem o to, sami zrobili to przy którejś z
    rozpaczliwych prób naprawiania tego co niezepsute (zepsutego
    nie ruszyli do dzisiaj, mimo moich wskazówek ku temu).

    > Stare czasy wspominasz, sporo od tego czasu się zmieniło.

    To akurat znam bliżej

    > Akcje kupiłeś, czy nadmiar wolnego czasu, że raporty finansowe czytasz?

    Ani jedno, ani drugie.

    --
    Jarek