  • Data: 2017-01-19 17:04:23
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Sama technologia to nie mam pojęcia (kwestia precyzji ścieżek i
    > obudowania tego odpowiednio), ale flash z reguły w scalaku już jakiś
    > jest i jeżeli są jakieś obszary deklarowane jako PROM/OTP to zwykle
    > są one tylko tak obsługiwane. Ja bym raczej na coś takiego stawiał.

    No ale po co flash w scalaku kontrolera ethernetu? Ja stawiam na to,
    że w takich jest przepalanka, a gdy ethernet jest tylko dodatkiem do
    procesora, to może korzystać z flasha (choć też nie musi). Procesory
    Pentium Intela kiedyś miały numer seryjny, ale Unia ich pogoniła z
    takimi pomysłami. Nie wiem jaką technologią to było zrobione.

    --
    Jarek