  • Data: 2017-01-19 15:55:28
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale po co to robić?

    Bo się da?
    Znów teoretyzujemy że się da fizycznie, a niekoniecznie można wg
    procedur/prawa.
    Zresztą w dobie LTE gdy limity danych już spore, to łacze ADSL jest
    powoli odstaje od innych technologii.
    No chyba, że szybko zrobią upgrade na karty G.fast ;)

    > No więc mnie ten stały IP kilka lat temu w trymiga włączyli.
    > Nawet nie prosiłem o to, sami zrobili to przy którejś z
    > rozpaczliwych prób naprawiania tego co niezepsute (zepsutego
    > nie ruszyli do dzisiaj, mimo moich wskazówek ku temu).

    A co takiego nie są w stanie zrobić?

    --
    viktorius