  • Data: 2017-01-19 16:48:44
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Niech będzie, że wszystkie zmieniają co kwadrans, pod dyktando
    >zegara kurantowego. Jeśli któryś ma niedokładność nawet kilka
    >sekund, to wątpliwość może powstać wyłącznie wtedy, gdy ktoś
    >z całą hackerką uwinie się w jedną chwilę o równej godzinie.

    A potem AT wpadnie nie pod ten adres, bo komus sie zegar spoznial 17
    minut ?

    Jeszcze mozliwosc taka, ze zmienia co 15 minut jak jest wlaczony.
    A jak wylaczony, to nie zmienia.
    I nie zmienia na wynikajacy z czasu, tylko na kolejny z ciagu
    losowego.

    W sumie latwo sprawdzic - zanotuj dwa adresy, cofnij czas o 20 minut
    :-)

    >Może i na całym świecie. Na szczęście jeszcze Ziobro z Błaszczakiem
    >i pozostałymi świrami nie każą rejestrować z dowodem osobistym
    >adresów MAC jak kart SIM, ale zwykle o co innego chodzi.

    Ja Mante kojarze jako niemiecka marke, nie producenta, tylko marke,
    jak wiele podobnych - Medion, Tevion.
    Raczej niskiego prestizu.
    A teraz polska S.A. Nie wiem - Polacy sami wymyslili na nowo, czy
    kupili bankruta.
    A moze mi sie cos pomylilo.

    Ale sprzedaje teraz chyba nie tylko w Polsce

    >O śledzenie urządzenia, które zostału do zbójectwa użyte. Gdzie i
    >kiedy wcześniej
    >było widziane. A na Matuszewskiej mogą powiedzieć nie tylko gdzie
    >która partia została wysłana, ale jak ten cały algorytm działa.

    Owszem, tylko ze po kilku doswiadczeniach to policjanci moga nawet nie
    spytac, wiedzac, ze odpowiedza "rozeslalismy po terenie calego kraju".
    A potem przeocza istotne rzeczy, albo oskarza kogos niewinnego, bo sie
    o algorytmie nie dowiedza.

    A ten MAC byl zarejestrowany na Mante ?
    Czy na Matuszewskiej to sie dowiedza jedynie, ze trzeba pytac w
    Chinach ? :-)

    J.