  • Data: 2017-01-19 16:20:34
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viktorius napisał:

    > Bo się da?

    Z tego powodu pies liże się po jajkach. Biznes potrzebuje
    silniejszych motywacji.

    > Znów teoretyzujemy że się da fizycznie, a niekoniecznie
    > można wg procedur/prawa.

    Tu by trzeba motywacji finansowej. A z takiego przekrosowania
    kasy nie będzie. Wręcz przeciwnie -- do starego już nikogo się
    nie podłączy, pójdzie na złom, a nowy lepiej sprzedać nowemu.
    Więc po co to robić?

    > A co takiego nie są w stanie zrobić?

    Tak w skrócie, to zrobić tyle, żeby jakoś działało. Można zacząć
    choćby od ustawienia, które nie dopuści dwuminutowego czasu życia
    pakietów. Bo w obecnej sytuacji każda drobna niedrożność zapycha
    tymi fusami całą rurę.

    --
    Jarek