    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Date: Mon, 16 Jan 2017 15:03:30 +0100

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Ale to roaming LTE, a nie Hotspot WiFi. Czy operator sieci mobilnej
    >w ogóle może mieć wpływ na urządzenie, w którym pracuje modem? Ja

    Przy iphone cos kombinowali - ajfon yes, "tethering" no.

    >chyba w ogóle nie rozumiem idei "samochód z łączem LTE i hotspotem
    >WiFi". LTE za darmo nie jest, ludzie to mają w swoich telefonach,
    >które zawsze noszą przy sobie. Gdyby samochód z tego korzystał przez
    >WiFi w celu "grania radiem", to nawet może mieć sens. Ale w drugą
    >stronę? Osobny abonament do samochodu?

    Kwestia tylko ceny. A pomysl o zaletach:
    -wszyscy w aucie internet maja w swoich komorkach i laptopach,
    -nawigacja w samochodzie tez ma,
    -zasilanie urzadzen nie jest juz problemem,
    -antena prawidlowa, to i zasieg lepszy,
    -radio internetowe, youtube dla dzieci, telewizja w przyszlosci...

    Cene abonamentu tez mozna negocjowac, jesli sa dwie karty.
    Albo od razu jakies rozwiazanie z dwiema kartami o tym samym numerze.

    O - a moze nie dwie karty, tylko tryb "remote sim", gdzie jedno
    urzadzenie uzywa karty wsadzonej w drugie urzadzenie, a wymiana danych
    z ta karta SIM np po BT.

    http://www.android-rsap.com/bluetooth-sim-access-pro
    file.html

    J.