  • Data: 2017-01-16 15:09:00
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości
    Am 16.01.2017 um 13:44 schrieb J.F.:

    >Z czeskimi i słowackimi też. Ale dokładnie tak jest. Samochód ma
    >umowę z Vodafone, a oni się jeszcze z polskimi operatorami nie
    >dogadali w sprawie roamingu. Połączenia audio działają.

    Vodafone jest z naszymi od dawna dogadany.

    Ale byc moze nie udalo im sie dogadac na jakies darmowe/ryczaltowe
    transmisje danych, to w Polsce nie dziala taki samochodowy internet
    :-)

    A swoja droga ciekawe ... T-Mobile Niemcy w podobnej sprawie dogadalo
    sie jakos z T-Mobile Polska, czy tez wylaczaja :-)

    J,