  • Data: 2017-01-16 16:00:05
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > iphone chyba potrafi, a siec nie ogranicza ... tylko chce za
    > to dodatkowe pieniadze :-)

    Za pieniądze nawet laskę zrobi.

    > Poza tez moga miec - tym razem juz na wlasny rachunek.
    > Albo i nie musza, skoro maja w domu, w pracy i w samochodzie :-)

    Ale koniecznie muszą na mój rachunek w moim samochodzie?

    > Wielu nie ma tego luksusu

    Bezdomni?

    > No i dobra nawigacja aktualizuje na biezaco - omijajac korki
    > i wypadki.

    Też bym mógł. Ale uznałem, że nie warto.

    > Ale godzine to telefon pogada, godzine odtwarac film z YT przez
    > LTE - niekoniecznie :-)

    Dla mnie w ogóle taki mobilny internet niekoniecznie. Jak kiedyś
    próbowałem używać, to wyszło, że częściej podłączam diwajsa do
    ładowarki, niż korzystam z sieci. A na to korzystamie miałem
    ochotę zwłaszcza wtedy, kiedy bateria była już całkiem rozładowana,
    bo zapomniałem wcześniej naładować.

    > W samochodzie ?
    > I wlasnie o to "na ogol" chodzi :-)

    Na ogół jak jadę samochodem, to w ogóle nie chcę z nikim gadać przez
    telefon. Niech nie będzie taki narwany -- dojadę, zadzwonię, pogadamy.

    > radio internetowe to juz jest ..

    W telefonie też.

    > No to zaplacisz podwojnie, albo kupisz tylko jeden.

    Nie mam skłonności do płacenia podwójnie.

    --
    Jarek