  • Data: 2017-01-16 15:26:36
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Przy iphone cos kombinowali - ajfon yes, "tethering" no.

    To iphone nie potrafi, a nie sieć ogranicza. Nie ma obowiązku
    korzystania z ajfona.

    > Kwestia tylko ceny. A pomysl o zaletach:
    > -wszyscy w aucie internet maja w swoich komorkach i laptopach,

    Jeśli *tylko* w aucie, to do kitu takie komórki i laptopy.

    > -nawigacja w samochodzie tez ma,

    Moja ma bez tego (pod domem ma WiFi, może się aktualizować codziennie).

    > -zasilanie urzadzen nie jest juz problemem,

    "Muszę kończyć, bateria w telefonie mi siada" -- jasne, nigdy czegoś
    takiego nie słyszałem.

    > -antena prawidlowa, to i zasieg lepszy,

    Na ogół nie mam kłopotów przy korzystania z telefonu bez podłączonej
    zewnętrznej anteny.

    > -radio internetowe, youtube dla dzieci, telewizja w przyszlosci...

    W przyszłości to tu może być przedszkole, do którego wasz synek...

    > Cene abonamentu tez mozna negocjowac, jesli sa dwie karty.

    No tak, jeszcze talenty negocjatorskie trzeba mieć. Dziękuję.

    Jarek

    --
    Matka siedzi z tyłu.