  • Data: 2017-01-16 15:45:48
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >To iphone nie potrafi, a nie sieć ogranicza.

    iphone chyba potrafi, a siec nie ogranicza ... tylko chce za to
    dodatkowe pieniadze :-)

    >Jeśli *tylko* w aucie, to do kitu takie komórki i laptopy.

    Poza tez moga miec - tym razem juz na wlasny rachunek.
    Albo i nie musza, skoro maja w domu, w pracy i w samochodzie :-)

    >Moja ma bez tego (pod domem ma WiFi, może się aktualizować
    >codziennie).

    Wielu nie ma tego luksusu, a aktualizowanie tez niekoniecznie dobre,
    bo po co sciagac dane o remontach w Hiszpanii, jesli jestes w Grecji ?

    No i dobra nawigacja aktualizuje na biezaco - omijajac korki i
    wypadki.

    >"Muszę kończyć, bateria w telefonie mi siada" -- jasne, nigdy czegoś
    >takiego nie słyszałem.

    Ale godzine to telefon pogada, godzine odtwarac film z YT przez LTE -
    niekoniecznie :-)

    >Na ogół nie mam kłopotów przy korzystania z telefonu bez podłączonej
    >zewnętrznej anteny.

    W samochodzie ?
    I wlasnie o to "na ogol" chodzi :-)

    >W przyszłości to tu może być przedszkole, do którego wasz synek...

    radio internetowe to juz jest ..

    >No tak, jeszcze talenty negocjatorskie trzeba mieć. Dziękuję.

    No to zaplacisz podwojnie, albo kupisz tylko jeden.
    Talenty ... operatorzy sami sie zglosza.
    Gorzej, jak sie okaze, ze np "rodzina" to moze byc tylko 2+3, a
    samochod jest czwarty ... albo czwarty i piaty ..

    J.