eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 14 Oct 2014 23:36:55 +0200
    From: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    References: <m0jvtc$li8$1@news.icm.edu.pl>
    <542db670$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0keol$6cn$1@news.icm.edu.pl>
    <542dc1de$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0khgp$hpv$1@news.icm.edu.pl>
    <542dcfb6$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5436d44c$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54396b33$0$18084$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54399199$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <543a39de$0$16436$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <543ab4e5$0$18690$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <543c4f01$0$3162$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 98
    Message-ID: <543d9700$0$12637$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 217.99.29.132
    X-Trace: 1413322496 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12637 217.99.29.132:6163
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:905307
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-10-14 01:59, Budzik wrote:
    >> Pracowników też, ale w granicach rozsądku. Na pewno Sony nie
    >> zabezpiecza się przed tym, że musiałoby zwrócić kasę za milion
    >> obiektywów po precedensie z Markiem i jego DT-problemem.
    >>
    > Ale dlaczego milionowi?
    > Sytuacja Marka jest niestandardowa.

    I jak odróżnisz ją od sytuacji milionów osób, które mają obiektyw
    DT i mogą powiedzieć, że "planowały kupić A99"?
    Nie mówiąc już o tym, że teraz każdy właściciel A99 (nie ma ich
    zbyt wielu, ale zawsze...) mógłby sobie kupić kilka obiektywów DT
    i domagać się wymiany na FF albo bonów albo czegokolwiek.

    >> Tak?
    >> No to ponownie Cię pytam, czy nieuszczelniony obiektyw jest
    >> kompatybilny z A99.
    >>
    > A ja ci ponownie odpowiadam - to ze koło jest kompatybilne z samochodem nie
    > oznacza, ze mozesz pompować auto do 3 atmosfer...

    Czemu uszczelnienie korpusu traktujesz jako jakąś fanaberię, a pokrycie
    pełnej klatki jako niemal fundamentalną cechę aparatu?

    > kompatybilnosc kojarzy ci sie z wyglądem?
    > Mnie zdecydowanie z działaniem.

    Przed chwilą nie kojarzyła Ci się z uszczelnieniem.

    > Nic. Jeżeli firma nie ma strony, to nikt nie bedzie reklamował produktu na
    > podstawie jego opisu na tej stronie. Proste.
    > Ale jak strona jest to należy dbać o jej zawartośc.

    Marek olewa informację na stronie producenta, więc mogłaby równie
    dobrze nie istnieć. Ale strona sklepu "Sony.pl" mogłaby wyglądać
    dokładnie tak samo. I co wtedy? Nadal reklamowanie na podstawie
    treści Sony.pl byłoby OK?

    > (cały czas przy założeniu ze strona sony.pl należy finalnie do sony, bo
    > ktos tu pisał, ze to jakas prywatna własnosc w co nie chce mi sie jednak
    > pisac...)

    Sony Corp też jest prywatne... :D
    Nie ma czegoś takiego jak "finalne należenie". Jak masz 1% akcji KGHM,
    to nie możesz pojechać do kopalni i kazać górnikom oddać 1% wybranego
    dziś srebra. Cały urobek nadal należy do KGHM.
    Cała strona i cała za nią odpowiedzialność należą do operatora
    strony (Sony Europe Ltd).

    Drugi dzień Ci tłumaczymy rzeczywistość :o. Ta dyskusja do czegoś
    prowadzi? Z postu na post zaczynasz rozumieć czy tracimy czas?

    > :)
    > ja jestem z pokolenia banków internetowych wiec...

    Nieistotne. W Polsce zawsze pierwszą umowę musisz podpisać osobiście.
    Zamówisz konto w poniedziałek. We wtorek zmienią produkt. W środę kurier
    przyjedzie z dokumentem innym niż ten, który widziałeś 2 dni wcześniej.

    A jeśli chodzi o kupowanie produktów bankowych przez internet, to oferta
    może się zmienić o północy (np. oprocentowanie lokaty). Jedno "dalej"
    klikniesz o 23:59, a drugie o 0:01 i już będziesz miał coś innego.

    > Moim zdaniem o wiele wiecej bo zapominasz o renomie firmy.

    Łomatko. Jest dyskusja o kasie i odpowiedzialności prawnej, a Ty
    wyskakujesz z "renomą firmy". :(

    A Sony w ogóle nie potrzebuje renomy. Renomy to potrzebuje rodzinna
    piekarnia na rogu.
    Sony ma świetny PR i ogromne grono wiernych klientów AKA wyznawców.
    I przede wszystkim rozpoznawalność marki, a to nie jest renoma.

    Co chwilę pojawiają się informacje o tym, jak niewolnicy w Chinach
    kleją iPhone'y i co - spada im sprzedaż?

    >> Myślę, że klienci Sony nie chcieliby, żeby ta firma upadła. Mają
    >> jakieś puszki w systemie, jakieś gwarancje itp.
    >
    > Czyli chcesz powiedziec, ze klienci godzą sie na nieuznawanie ich
    > reklamacji po to aby firma sony mogła bez problemu obsługiwac ich
    > gwarancje?

    I gdzie ja to napisałem? :o

    > Ok. ale zakupów robi sie duzo wiecej.

    Jak często kupujesz takie ruchomości typu lodówka czy obiektyw?

    > Nie zawsze da się dokonać optymalnego wyboru, choc przyznaje, tez chciałbym
    > miec zawsze takie przekonanie.

    Optymalnego wyboru się nie dokonuje prawie zawsze. Gdzie "optymalny
    wybór" a gdzie jest kupowanie obiektywów bez zrozumienia podstawowej
    specyfikacji? Jakże ogromna to przepaść!

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: