  • Data: 2014-10-15 08:33:35
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-14 o 23:48, Piotr Kosewski pisze:

    > Generalnie: tak.

    No dobrze, więc nie ma sensu dalej ciągnąć dialogu. Odpowiem na poniższe
    z grzeczności.

    > Wybrałeś aparat ze względu na przestarzałą już w tej chwili technologię
    > (w ogóle od początku było wiadomo, że to rozwiązanie przejściowe).
    > No i ogólnie wszedłeś w wygaszany system...

    Każdy system jest wygaszany - to kwestia czasu.

    > Oczywiście nie jest to wielki problem dla kogoś, kto się świetnie
    > orientuje w sprzęcie i wie, że istniejąca oferta mu wystarcza.

    Mi wystarcza. Ponadto nie chodzi o system lecz o ergonomię. Wymieniałem
    wcześniej cechy tego sprzętu, które przesądziły o wyborze linii.

    > Nie wiem, jak masz zamiar się obrazić na postępowanie firmy.

    Poprzez nie zakopywanie sprawy tak długo jak się da.

    > A nawet
    > jeśli Ci się uda, to jaki miałoby to mieć praktyczny skutek?

    Np. uzyskanie rabatu na dalsze zakupy. Opcji jest wiele.

    > Zmienisz
    > system czy nie?

    Zdecydowanie nie i też o tym pisałem, co zacytowałeś w tej właśnie
    odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek