  • Data: 2014-10-15 10:34:38
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-15 09:02, Marek pisze:

    > Widzę, że chcesz koniecznie podjąć dyskusję ze mną na ten temat. Nie ma
    > to sensu gdyż jakiekolwiek by nie były fakty, to choćby z przekory
    > będziesz mantrował swoje. W wątku otwierającym sam napisałem, że kupiłem
    > 16-50 zanim w ogóle wszedł na rynek A99 więc wtedy nie mogłem wiedzieć
    > czy będzie "w pełni zgodny" z A99. To oczywiste. Zapewne nie doczytałeś
    > dlaczego mimo to mam pretensje do Sony i teraz palisz głupa. Wierz mi,
    > nie chce mi się wyprowadzać Ciebie z tego stanu kontemplacji sloganu
    > jaki wymyśliłeś. Nie odpisuj, powiedziałeś swoje, przyjmuję to i nie
> [...]

    Bo nie ma czego komentować, chciałeś przycwaniakować i tyle. A fakty są
    takie, że kupując A77 z 16-50 wiedziałeś że kupujesz obiektyw aps-c,
    jednak później pojawił się A99, spojrzałeś na tą tabelę kompatybilności
    i wykoncypowałeś sobie, że spróbujesz ich przyciąć na tym fakcie. Dla
    Sony dorobiłeś teorię, że kupowałeś 16-50 z myślą o zgodności z A99 (sam
    tak kilkakrotnie pisałeś w tym wątku) i zażądałeś jakiejś rekompensaty
    za to. Do tego dorobiłeś teorię jak to nie jesteś stratny, bo nie
    sprzedałeś tego 16-50 w zestawie z A77 tylko go sobie zostawiłeś.
    Kolejna bzdura, bo nic nie jesteś stratny. Akurat sprzedawanie zestawów
    jest mniej korzystne finansowo dla sprzedającego, tak na rynku
    pierwotnym jak i wtórnym. Sprzedając klocki osobno łatwiej jest je
    sprzedać i w znakomitej większości przypadków robi się to za lepszą cenę
    dla sprzedającego, więc stratny nie jesteś.

    --
    marcin