eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaRe: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-15 00:00:53
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek <p...@s...com> writes:

    >> Nie, dlaczego? Myślę że mijanie się z prawdą jest częściej niezamierzone
    >> niż zamierzone. Zapewne tak jest także w tym przypadku.
    >
    > Przytoczyłem słowo w słowo odpowiedź pracownika firmy Sony. Oto
    > fragment, który ponownie cytuję:
    >
    > "w nawiązaniu do złożonej przez Pana reklamacji chciałbym przeprosić
    > za zaistniałe problemy, które Pana spotkały w związku z błędem na
    > stronie. Zapewniam, że błąd zostanie wkrótce poprawiony."
    >
    > Wskaż mi, w jakim momencie mijam się z prawdą pisząc o błędzie na stronie.

    Błąd na stronie jest sprawą dyskusyjną, którą nieco wyjaśnić może tylko
    oświadczenie Sony, w którym firma przyznaje się do błędu, albo np. wyrok
    sądu itp.

    Obstawiam, że ten pracownik firmy Sony nie jest nijak upoważniony do
    wypowiadania się w imieniu firmy. Innymi słowy, to jest zapewne jego
    prywatne zdanie, aczkolwiek w przypadku, w którym ktoś na tej podstawie
    podjąłby jakieś działania (sensowne w danych okolicznościach,
    np. kupiłby produkt), firma pewnie ponosiłaby za to odpowiedzialność.
    Natomiast owa "pełna zgodność" to jest IMHO nieco inna bajka.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: