  • Data: 2014-10-15 11:25:52
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-15 o 10:34, mt pisze:

    > Bo nie ma czego komentować, chciałeś przycwaniakować i tyle.

    Widzę, ze masz jedyną słuszną interpretację. Podobnie Krzysiek uważa, że
    przyznanie się Sony do błędu na stronie WWW i obietnica korekty nie są
    dowodem na faktyczne istnienie błędu. Wybacz, ale nie dam rady
    dyskutować w ten sposób.

    > A fakty są takie, że kupując A77 z 16-50 wiedziałeś że kupujesz
    > obiektyw aps-c, jednak później pojawił się A99, spojrzałeś na tą
    > tabelę kompatybilności i wykoncypowałeś sobie, że spróbujesz ich
    > przyciąć na tym fakcie.

    Jasne... Mało tego, patrząc na tą samą tabelę kompatybilności kupiłem
    kolejny obiektyw APSC tuż przed zakupem A99 żeby bardziej
    przycwaniakować. Ależ ja jestem sprytny! :-/

    Jeśli taki masz przepis na cwaniakowanie, to życzę sukcesów w branży
    cwaniakowania :-D

    > Sprzedając klocki osobno łatwiej jest je sprzedać i w znakomitej
    > większości przypadków robi się to za lepszą cenę dla sprzedającego,
    > więc stratny nie jesteś.

    Sprawdzałeś? Śledzisz na bieżąco? Obiektyw 16-50 nawet za 950zł czy
    970zł ktoś próbował sprzedać bez skutku. Te same oferty za 1400+
    pojawiają się cyklicznie od miesiąca - bo tyle czasu obserwuję. Jeśli
    pakujesz się w Sony, to albo z tym zostaniesz, albo sprzedasz za wpół
    darmo, albo spróbujesz poza PL na eBayu choć marża tam to 10% ale i tak
    się prawdopodobnie opłaca. Dlatego jeśli wchodzisz w ten brand to trzeba
    kupować z myślą o dalszych krokach.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek