  • Data: 2014-10-14 23:48:50
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-13 23:47, Marek wrote:
    > A o czym piszesz teraz? Nie ma obiektywów do Sony? To zdjęcia robiłem
    > samą puszką do tej pory? :-D

    No o tym pisałem właśnie.

    > Ty chyba na serio masz mnie za nierozgarniętego...

    Generalnie: tak.

    > wyboru gałęzi sprzętu była dla mnie atrakcyjność strony WWW????
    > Aż z ciekawości sprawdziłem Canona i Nikona... zrozumiałem skąd takie
    > Twoje podejrzenie. Faktycznie Nikon słabo wypada a Canon nawet nie
    > działa pod IE11 (menu górne).

    I o tym też.

    > A dlaczego wybrałem akurat Sony? Początkowo ze względu na przelicznik
    > ceny do jakości a obecnie ze względu na technologię SLT, EVF, ruchomy

    Wybrałeś aparat ze względu na przestarzałą już w tej chwili technologię
    (w ogóle od początku było wiadomo, że to rozwiązanie przejściowe).
    No i ogólnie wszedłeś w wygaszany system...
    Oczywiście nie jest to wielki problem dla kogoś, kto się świetnie
    orientuje w sprzęcie i wie, że istniejąca oferta mu wystarcza. Nie
    jestem przekonany, czy należysz do tego grona (z całym szacunkiem).

    > Nie obrażam się na sprzęt czy markę jako taką - to by było infantylne -
    > lecz na postępowanie tej firmy względem klientów.

    Nie wiem, jak masz zamiar się obrazić na postępowanie firmy. A nawet
    jeśli Ci się uda, to jaki miałoby to mieć praktyczny skutek? Zmienisz
    system czy nie? Bo jak nie zmienisz, a się "obrazisz na postępowanie",
    to co zrobisz? Będziesz na murach pisał "j...ć Sony"?
    Trudno nadążyć za Twoim tokiem rozumowania...

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski