  • Data: 2014-10-12 11:34:28
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-12 11:12, XX YY wrote:
    > tu jez niezle jedziesz po bandzie.
    > zreszta juz dluzszy czas.
    > czy to wynik euforii po wyniku wczorajszego meczu ?

    Ewentualna euforia po wczorajszym meczu kieruje mną w wątku trwającym
    11. dzień?

    > juz to widze - UOKIK wysyla swoich agentow do japoni by skontorolowac sony w
    japoni.Juz to widze , jak sony japan drzy ze strachu.

    No i właśnie dlatego jest Sony Europe. Czegoś jeszcze nie łapiesz?

    > Najlepszym jest,ze to szarzy posiadacze "cyfrowek "w Polsce wiedza jak ma
    funkcjonowac potezny swiatowy koncern jakim jest sony.

    A czemu mieliby?
    Wystarczy, jeśli będą wiedzieli, z czym działają ich obiektywy
    i czego mogą oczekiwać.
    Nie każdy musi się pasjonować działaniem korporacji, finansami,
    statystyką, prawem itp.
    Ale to jest grupa o sprzęcie foto i wydawałoby się, że wszyscy
    tu piszący będą mieć jakieśtam pojęcie, co oznacza na obiektywie
    DX, DT czy EF-S - przynajmniej we własnym systemie. A jednak jedna
    osoba (bardzo aktywna!) nie wie i to jest po prostu "ciekawy przypadek".

    > Jednoznacznie sony.pl informuje ze 16-50 jest zgodny bez ograniczen a wiec w FF z
    a99. Dla zgdnosci z aps-c wyroznia opcje "zgodnosc ograniczona"

    Pokaż mi te "a więc w FF" na stronie. Konkretnie.

    W wiadomości, na którą odpisujesz, wspomniałem o uszczelnieniu A99.
    Co Ty na to, mistrzu testu serii?

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski