eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony Polska › Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-13 11:12:21
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-10 o 23:23, Piotr Kosewski pisze:

    >> Aj tam... UOKiK coś wnosi i pewnie jest się w stanie sam utrzymać z
    >> wlepianych milionowych kar. Chociaż znając życie, to całość weźmie
    >> prezes a dla pracowników nie starczy...
    >
    > Przecież urząd sobie tych kar nie przywłaszcza... :o

    Podobnie jak ZUS nie przywłaszcza sobie naszych składek i mimo
    gigantycznej dziury w finansach wykrzesał w zeszłym roku (i wcześniej
    też) po 4 tys. premii dla urzędników. :-D

    > Łomatko.
    > Żyjesz w dzikim kraju i jeszcze do tego jesteś uciskanym gatunkiem
    > o nazwie "przedsiębiorca"...
    > Nie lepiej było zostać bezrobotnym w Anglii? O bezrobotnych się dba.

    Łatwiej z pewnością :)

    >> No to już Ci wyjaśniam bo nosiłem się z takim zamiarem. Jeśli coś się
    >> zepsuje, to marki takie jak Sigma, Tamron, Sony i pewnie dużo innych
    >> umywają ręce. Honorują sprzęt z dystrybucji polskiej. Gdybym mieszkał w
    >> "cywilizowanym kraju" to mógłbym sobie pozwolić na zakup w Niemczech i
    >> serwisowanie w Hiszpanii np.
    >
    > Ale od czego umywają ręce?
    > Kupujesz w DE obiektyw i w DE go naprawiasz.

    Zgadza się. Tak robiłem kiedyś z jakimś telefonem. Kupiłem go w
    Hiszpanii i potem woziłem się z naprawami. Koszty przesłania zżarły mi
    połowę wartości urządzenia, czas oczekiwania ho ho!

    > W ogóle po co kupować coś za granicą i serwisować w Polsce? Przecież
    > właśnie szukamy dla Ciebie rozwiązania, bo Ci jakość polskiego "serwisu"
    > nie odpowiada!

    Serwis jest ok. Nie narzekam na serwis przecież. W przypadku Sony,
    serwis jest wręcz rewelacyjny w/g moich i tylko moich doświadczeń.

    > Po co w takim razie nosiłeś się z zamiarem zakupu w Niemczech? Myślałeś,
    > że jak pójdziesz do polskiego serwisu Sony i machniesz im fakturą
    > z Berlina, to padną na kolana?

    Eeee... chyba coś dokładnie odwrotnie zrozumiałeś. Gdybym kupił w DE, w
    Sony PL kazaliby mi podetrzeć sobie d... gwarancją. Nie dałoby się
    naprawić sprzętu.

    "Nosiłem się z zamiarem", do czasu gdy nie zadzwoniłem do serwisów
    różnych firm z pytaniem czy honorują naprawy sprzętu kupionego w innych
    krajach. Wszystkie serwisy odparły zgodnie: NIE. Tak więc na zamiarach
    się skończyło. A dlaczego nosiłem się z zamiarem? Bo czasem jest taniej,
    VAT jest zerowy, albo w ogóle jest dostępny dany asortyment. Np. lampa
    błyskowa Metz ze stopką multi-interface dostępna jest na rynku
    niemieckim od pół roku. U nas - od tygodnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: