  • Data: 2014-10-11 20:21:19
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Kosewski p...@m...nowhere ...

    > Ponieważ nie ma żadnej praktycznej możliwości odróżniania konsumentów
    > oszukanych od tych nierozgarniętych. A do tego dochodzą możliwe
    > nadużycia, czyli klienci-naciągacze.

    Nie rozumiem.
    Na czym miałoby polegać to naciąganie?
    Znaczy firma boi sie tego, ze konsumenci widzac pomyłke na stronie beda
    celowo kupowac i potem dochodzić swoich praw jako oszukani?
    Pomijajac to, jak mocno jest to naciagany ciąg zdarzen to jednak: moze
    nastepnym razem firma bardziej zadba o jakosc informacji.

    > Czemu firma miałaby odpowiadać za to, że ktoś nie jest w stanie
    > zrozumieć informacji na stronie? Albo że w ogóle nie umie czytać?

    Czyli tutaj tez nie ma zgody? Twoim zdaniem informacja na stronie była
    prawidłowa? Ta sama informacja która sony obiecało poprawić...?

    > Tak jak miliony klientów, którzy wcześniej nie dali się "oszukać"
    > nieprecyzyjnej informacji na stronie sklepu.
    > Tak jak większość osób w wątku, które - choć nie są użytkownikami
    > aparatów Sony - wiedzą, że obiektywy DT są przeznaczone do sensorów
    > APS-C.

    Czyli jezeli taki błąd popełni wiecej osób niz jedna to juz bedzie temat do
    dysusji?

    > Sony.pl nie jest stroną producenta.

    A czym jest?
    To jakas strona pasjonata?

    > A to taki wielki problem?
    >
    > Wiedza o przeznaczeniu szkieł DT jest powszechnie dostępna. Naprawdę
    > nie trzeba nikogo specjalnie pytać.

    Czyli nie chodzi o jakosc informacji na stronie a o "powrzechnosc wiedzy"?
    Jeżeli informacja byłaby błedna ale dotyczyłaby jakiegos mało znanego
    problemu to Twoje podejscie do sprawy byłoby inne?
    Kto okresla ktory temat jest znany ogólnie a ktory nie?

    > Marek sam odnosił się to testów na photozone.de, których chyba jednak
    > nie czyta (albo od razu skacze do ocen). M.in. tam można zdobyć
    > wiedzę o zakresie kompatybilności z korpusami FF.
    > Podejrzewam, że mówi o tym także instrukcja do A99.

    Ok, ale pytanie nie jest czy Marek mógł dowiedziec sie bardziej.
    Pytanie jest, czy sony popełniło bład i powinno poczuc obowiazek jego
    naprawienia czy tez moze klienta spuscic na drzewo.

    > Trudno mi postawić się w pozycji Marka, który jest tak zajętym
    > przedsiębiorcą, że nie może sobie pozwolić na szukanie informacji
    > na www, więc albo kupuje w ciemno albo zakłada kolejny wątek na p.r.f.c.
    >:/

    Ten komentarz odczytuje tak "sony'owo" - głupi klient sam sobie winien...
    :(

> [...]
    > nawet dla osób nieźle sytuowanych), to przeczytałbym kilka recenzji,
    > przejrzał specyfikację i poszukał opinii w internecie (czytając wątki,
    > w ostateczności zakładając nowe). Zapewne odkryłbym w tym czasie, jak
    > ten obiektyw będzie współpracował z moją puszką i czego mogę oczekiwać.
    > A przecież to jest kilka godzin. Wydaje się, że nawet zapracowany
    > człowiek jest w stanie tyle poświęcić zanim kupi coś, czego będzie
    > używał przez kilkaset godzin w ciągu wielu lat. A Marek kupuje
    > do działalności gospodarczej, więc tym bardziej powinien dokonywać

    Czyli kwestia jest cena tego urządzenia?
    A gdyby problem był identyczny ale dotyczył jakiejs pierdoły za 200zł?