    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niemcy nie potrafia jezdzic
    Date: Tue, 4 Oct 2011 11:24:05 +0200

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    Dnia 2011-10-03 23:49, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >Jeszcze raz - *gorsza*, przynajmniej na odcinku Jędrzychowice -
    >Drezno

    Ok, jeszcze raz, bo mi sie austrostrady myla, kto to wymyslil :-)

    Nasza plytostrada A4 byla w bardzo zlym stanie. Odcinek do Olszyny
    (obecne A18), jakby w tej samej technologii - juz w lepszym.
    Ale dalej ta autostrada prowadzi do Berlina, i stan plyt w 2000r po
    niemieckiej stronie byl lepszy niz u nas na A4.
    Co prawda zaraz za granica zaczynal sie idealny niemiecki autobahn ..
    ale tylko kawalek. A potem patataj :-)
    A do nas ciagle patataj.
    Czemu lepsze ? Brak ciezkiego ruchu przez 50 lat, lepiej zrobiona, czy
    mozna to jakos utrzymac ?

    Natomiast A4 od Krzywej do Drezna ... jak pisalem - jakos przyjemniej
    sie jechalo po niemieckiej stronie.
    Moze dlatego ze u nas beton a tam asfalt, moze dlatego ze niemcy swoja
    remontowali .. i jak widac remontuja nadal.

    J.