  • Data: 2011-10-05 00:38:24
    Temat: Re: Niemcy nie potrafia jezdzic
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-03 23:49, J.F. pisze:

    > Ona (Zgorzec, tzn Jedrzychowice - Krzywa) sie chyba A18 nazywa.

    Jak widzę to kwestia gustu.

    > Nie wnikajac w powody - odczucia mialem jak opisalem.

    j.w

    > Nasze "nowki" niektore tez juz maja pare lat i zaczeto je frezowac i klasc
    > nowa nawierzchnie. A Niemcy o swoje dbaja - ich plytostrada na przedluzeniu
    > naszej A4 lepsza niz nasza :-)

    Np A2 ? No tak bo "zapomniano" położyć warstwy ścieralnej. Zresztą to że
    co max 10 lat trzeba na drodze asfaltowej odnawiać warstwę ścieralną to
    NORMA, gorzej jak robi się to co 4 lata wtedy faktycznie coś jest nie
    tak z podbudową. Autostrada asfaltowa ma same zalety nad betonową po za
    jedną trwałością. Gdyby patrzeć pod kontem komfortu i przyczepności coś
    takiego jak autostrada betonowa nigdy by nie powstało.

    > Koniec swiata :-)
    > A jeszcze 10 lat temu kible byly czyste .. choc nie wszystkie.

    Nie wiem o jakich 10 latach ty piszesz ale Niemieckie autostrady słyną z
    braku ograniczeń prędkości i syfu w miejscach obsługi podróżnych i to
    dotyczy zarówno nowych MOPów w byłym DDR jak i tych przy granicy
    Francuskiej - syf, śmiecie i bród jest wszędzie. Dodatkowo jak pisałem
    nieskoszona trawa na poboczach, pordzewiałe elementy infrastruktury...
    Mniejszy burdel jest we Francji i Belgii a Holandia czy Dania to wzór
    tego jak powinny wyglądać autostrady i ich otoczenie.

    > A kible tam zwiedzales ? Oni sa 100 lat za nami :-)

    Niestety jak się jedzie z małym dzieckiem to dość często trzeba zjeżdżać
    na takie paskudne MOPy i widać co tam jest.

    Pozdrawiam
    Rafał