  • Data: 2010-05-15 15:13:50
    Temat: Re: Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 May 2010 14:53:31 +0200, Artur Maśląg wrote:
    >W dniu 2010-05-15 14:32, J.F. pisze:
    >(...)
    >Aha, czy funkcje estetyczno-biologiczne to jest nic?

    >No i? Psa chcesz wyprowadzać na tory, albo jezdnię?

    Jakby torowisko nie bylo na srodku drogi, to by trawniczek byl
    dostepny dla mieszkancow. A tak nie jest.
    A trawniczek w zasadzie byc musi, bo miejsce na przystanki potrzebne,
    i co zrobic z szerokoscia ?
    No moze jakby wyburzyc zabudowe na skrzyzowaniach, to by droga mogla
    zygzakiem isc.

    >Polemizuj sobie do woli - skoro tramwaj jest 2-3 razy wydajniejszy od
    >odpowiednika autobusowego na tej samej linii, to chyba nie bardzo jest
    >z czym - chyba, że dla zasady.

    A kto twierdzi ze jest 2-3 wydajniejszy ?

    >LOL - tramwaje są tylko ofiarą, a nie skutkiem tych problemów, co do
    >rzeki - przez wiele miast przepływają rzeki i jakoś można to
    >zorganizować.

    Owszem, we wrocku przez wieki te rzeke zasypywano i przekopywano jak
    bylo wygodnie.
    Fatalna ona jest z innego powodu - rzeka mala, a brzegi dziwnie
    szerokie. Wody normalnie moze ze 100m, a most ma 2 km ..

    J.