  • Data: 2010-05-15 14:53:31
    Temat: Re: Nie znacie dnia ani godziny ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-15 14:32, J.F. pisze:
    (...)
    > Ale ja nie bez powodu pisalem _zadnego_pozytku_.

    Aha, czy funkcje estetyczno-biologiczne to jest nic?

    > Psa nie wyprowadzisz, spacerkiem nie pojdziesz, rowerem nie
    > pojedziesz, nawet chyba drzew sie nie da zasadzic - a moglyby choc
    > sraki nie ptakac na samochody ..

    No i? Psa chcesz wyprowadzać na tory, albo jezdnię?

    > Albo nazwac metro i schowac pod ziemie.

    Różnica nie tkwi tylko w nazwie - metro to nie tramwaj.

    > Tak czy inaczej - wydzielone torowisko strasznie duzo miejsca zajmuje
    > jak na to co oferuje.

    To Twoja opinia.

    > Jakby torow nie bylo, to by sie gardla poszerzyly :-P

    Nawet jeśli, to tylko w niewielkim stopniu.

    > A potem trzeba wylaczac, bo szynowa za bardzo halasuje :-)

    Spokojna głowa - od dawna nie z tym problemów i tory są modyfikowane
    pod tym względem. Trochę to kosztuje, ale coś za coś.

    > Mowie raczej o tym zeby porownywac nowoczesny autobus do tramwaju z
    > elektrownia.

    Nawet gdybyś to zawięzić tylko do takiego porównania, to nadal tramwaj
    będzie wielokrotnie bardziej ekologiczny.

    > Normalne miejskie musza. Ale na taki stadion moga jechac nienormalne.
    > Z tramwajami tego nie zrobisz.

    Przepraszam bardzo - a gdzie ja pisałem, że transport na stadion na
    imprezy ma być realizowany tylko tramwajami? Póki co mowa o normalnym
    transporcie miejskim, a nie incydentalnym.

    > Hm, polemizowalbym. Pamietam jeszcze nabite autobusy.

    Polemizuj sobie do woli - skoro tramwaj jest 2-3 razy wydajniejszy od
    odpowiednika autobusowego na tej samej linii, to chyba nie bardzo jest
    z czym - chyba, że dla zasady.

    > I w dodatku jest pociety przez fatalna rzeke i torowiska kolejowe - z
    > ktorymi nic dzis nie daje sie zrobic.

    LOL - tramwaje są tylko ofiarą, a nie skutkiem tych problemów, co do
    rzeki - przez wiele miast przepływają rzeki i jakoś można to
    zorganizować.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.