  • Data: 2013-12-08 14:31:55
    Temat: Re: Neste - jakie paliwo?
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 grudnia 2013 14:00:47 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Zaraz zaraz, chcesz powiedziec, ze paliwo fuel save z shella i paliwo
    >
    > bezsiarkowe ze statoila to dok�adnie to samo paliwo?
    >
    > Nie ma �adnych minimalnych domieszek specyficznych dla konkretnej sieci
    >
    > stacji?

    Ciężko powiedzieć, czy nie dodają czegoś do paliwa, ale większą pewność masz, jak sam
    sobie wlejesz do baku dodatek uszlachetniający paliwo :).
    Z tego, co zaobserwowałem, to im bardziej klarowne paliwo, tym mniej w nim bio
    dodatków. Mamy w firmie dystrybutor ON - im bliżej zimy, tym klarowniejsze paliwo.
    Ostatnio wygląda identycznie, jak Statoil Gold.
    W wątku o ON zimowym pisałem o moim małym eksperymencie z paliwem - poniżej zdjęcia
    tych paliw:
    https://lh6.googleusercontent.com/-1aEZNA3v3SQ/UqRwy
    dS3VdI/AAAAAAAABa8/N4t9VAf1MWE/w642-h482-no/CAM00096
    .jpg
    https://lh3.googleusercontent.com/-TIZEwiMeiCQ/UqRxI
    zoKFlI/AAAAAAAABbk/ngs02qsX8Vw/w642-h482-no/CAM00116
    .jpg
    Paliwa tankowane tego samego dnia(styczeń 2013) w jednym mieście.

    pozdr
    Przemek