  • Data: 2017-07-27 13:19:43
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-07-27 o 11:48, J.F. pisze:
    [...]

    >Osobiście używam już starego Samsunga S5 i jakoś mu pamięci nie
    >brakuje. Łyka wszystko naraz.

    Co wszystko ?
    Tych nawigacji jest troche - mapfactor, osmand, be-on road (powoli do
    skreslenia), here, plus sporo komercyjnych ... i brakuje :-)
    I nawet duza karta nie zawsze pomaga :-)

    >Bo już Indianie mówili że uzywanie nawigacji łączy się z używaniem
    >mózgu ale wiele osób jeszcze o tym nie wie i co chwilę pisza jakieś
    >bzdury albo na 1000 poprawnych wskazań, pamiętają to jedno, które
    >wyprowadziło ich na środek jeziora i musieli później tydzień samochód
    >suszyć.

    w 1000 przypadkow to ja poprawnie pojade i bez nawigacji, wiec istotny
    jest tez jeden przypadek :-)

    >Albo słuchawkę BT. Ja mam bo bardziej sobie chwalę niż zestaw
    >głośnomówiący. Osobiście jak słyszę kogoś z zestawem, kto jedzie i do
    >mnie dzwoni (czy ja do niego) to uważam to za megawiochę, samolubstwo
    >itp gdzie z jego zestawu dochodzą mnie głosy wybitych panewek, luźnej

    No ale wiesz, zestaw w aucie juz jest, i co zrobic - wylaczyc ?

    >klawiatury zaworowej, skrzypienia plastików, kierunkowskazów itp co
    >oczywiście słuchawka BT (w miarę dobra z DSP) załatwia.

    Taaa ... w miare dobra, tylko gdzie taka znalezc :-P

    >Ale nie bedę przecież opisywał zachowania wieśniaków i gburów, którzy
    >mają w dupie jakość rozmowy i wyjebane po całości...bo on tak ma
    >ichuj a inni go walą i ma głęboko w dupie całą rozmowę, podobnie jak
    >spację przed pytajnikiem :)

    Alez Cie ta spacja w oczy kole :-)
    A mnie z kolei jakos koli w oczy ten pytajnik, jak jest za blisko, np
    tak?

    >Przed chwilą sprawdziłem głosowo (nie wpisuję-mówię) idealne
    >wskazanie.

    Bo to jedno poprawili. Tylko takie pelnotekstowe wyszukiwanie ma wady
    i zalety.

    >Mam też mózg :)

    I doskonale wiesz, ze Berlin mozna pokonac na trzy sposoby ...
    Ciekaw jestem, jak to wyglada w miare jazdy - przed Berlinem
    poprowadzi inaczej, czy raz wybrana trasa jest swieta.

    >Ja już nie. Znaczy mam AM z 2015 bo nie kupowałem na następne lata
    >ale przestałem używać. Traktuję to jako "awaryjną" aplikację, kiedy
    >mogę nie mieć dostępu do internetu,

    Jak PiS dokonczy w koncu drogi, a moze nawet nowe zrobi, to 2015
    bedzie nie do uzytku ... co z tego, ze 1000 razy dobrze poprowadzi,
    jak raz zle :-P

    Ale upgrade sa zdecydowanie za drogie, szczegolnie jak sie nie
    zamierza uzywac
    (piraty pomijam milczeniem)

    >oczywiście można użyć tutaj zamiennika (Here)

    Here jest do d*. No ale w rezerwie zawsze jest.

    >czy obecnej mozliwości sciągnięcia map z GoogleMaps "na stałe".

    Na miesiac.

    >W kazdym razie, możliwości na Andku jest sporo więcej niż na starym
    >sprzęcie z WinCE.

    No i w krytycznym momencie sprawdzasz te wszystkie mozliwosci, wypadek
    przy tym powodujesz lub stoisz na poboczu, a korek w ktory
    wprowadzilaby cie AM juz bys przejechal :-)

    J.