  • Data: 2010-01-10 15:57:24
    Temat: Re: Naprawa a samochod zastepczy
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message
    news:d0e597a57baacef644aa26fe9ae59d53@f650.pl.eu.org
    > Dnia pięknego Sat, 09 Jan 2010 23:01:12 +0100, osobnik zwany Kazik
    > wystukał:

    > roszczenia to możęsz sobie wysuwać. Najwyżej Cię oleją i będą mieli
    > niezły ubaw.

    Zgadza się.

    > albo piekarz źle traktował drzwi i je zepsuł

    To akurat już jest rozstrzygnięte tym, że przyjęto reklamację
    jako naprawę gwarancyjną, a więc nie z winy urzytkownika.

    > ROTFL

    No śmiech po pachy. W każdej umowie odpowiedzialność ogranicza
    się właśnie aby nie odpowiadać za konsekwencje niedotrzymania
    umowy... I tak np. sprzedawca samochodu dostawczego odpowiada
    za jego sprawne działanie i oferuje naprawę, czasem nawet z autem
    zastępczym ale już nie odpowiada za śmierć dziadka którego właśnie
    wiozłeś tym autem do szpitala i ponieważ urwała się ośka gdzieś
    w skrzyni nie dojechałeś i dziadek umarł :-) Kupiłeś aparat fotograficzny
    aby robić fotki na wyjeździe do Fiji, aparat się zepsuł no to firma która
    aparat zrobiła musi Ci ufundować nową wycieczkę do Fiji :-)))

    > To możę sprawdź co piszesz zanim to zrobisz.

    No - balibyśmy sie cokolwiek komuś sprzedać czy wykonać usługę
    jeśli robiąc to bralibyśmy nagle na siebie odpowiedzialność za
    wszystkie skutki wynikające z tej operacji...