    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NW pic na wodę.
    Date: Thu, 18 Oct 2012 16:49:11 +0200

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości grup

    > Wobec tego, co Twoim zdaniem mógł mieć ustawodawca na myśli, pisząc o
    > przypadkach "gdy droga ta
    > została przerwana, jeżeli przerwa była życiowo uzasadniona i jej czas nie
    > przekraczał granic potrzeby" ?

    > Tak przykładowo?

    Dokładnie to co piszesz niżej.

    > Co by było, Twoim zdaniem, bardziej "życiowo uzasadnione", niż
    > podwiezienie dziecka
    > do szkoły w drodze do pracy? Zwłaszcze jeśli sie nadkłada w tym celu
    > zaledwie 300 m?
    > Bo jak dla mnie, to sytuacja nadaje wręcz za przykład do komentarza
    > ustawy...

    Ależ ja nie dyskutuję z tym przypadkiem. Już nawet podawałem interpretację
    pani od ubezpieczeń. Nadłożenie 300m jest "po drodze" jechanie 15km w
    przeciwnym kierunku nie jest po drodze.

    Ja nie dyskutuję z tym, że ustawodawca zakłada możliwość odwożenia dziecka
    (i robienia innych rzeczy). Dyskutuję z wnioskowaniem Artura, że z tego że
    ma obowiązek opieki nad dziećmi wynika konieczność odwożenia ich do
    przedszkola, a z tej tzw. "konieczności" wynika (w jakiś cudowny nieznany mi
    sposób) że przedszkole mieszczące się 15 km w przeciwnym kierunku nagle jest
    "po drodze".

    Pozdrawiam
    Ergie