  • Data: 2012-10-19 18:07:34
    Temat: Re: NW pic na wodę.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >W sumie - prosty przykład motoryzacyjny. Masz samochód? Masz.
    >Tankowanie i OC to konieczność, czy wybór?

    A kto pyta i po co ? Bo o ile samochod bez paliwa nie jezdzi, to bez
    OC sobie radzi znakomicie.
    Chyba ze urzedas skarbowy kwestionuje ci wliczenie OC w koszty, to
    wtedy przypominamy sobie ze obowiazkowo :-)

    >Tylko nie pisz, że dzisiaj pojedziesz komunikacją miejską,

    No, jak nie ma paliwa, to mozesz pojechac miejska, chyba ze nie mozesz
    :-)

    >ponieważ wybrałeś z dwóch równorzędnych możliwości.

    Zalezy, dla mnie np niemal rownorzedne, ale jakos wole samochodem :-)

    >Teraz prosty przykład rodzinno-komunikacyjny - dzieci jeżdżą do
    >szkoły komunikacją miejską. Karta miejska to wybór czy konieczność?

    Hm, we wroclawiu nabycie miesiecznego wymaga karty miejskiej.
    Ale przeciez mozna kasowac pojedyncze bilety, wiec ja np wybralem ...
    i jezdze samochodem :-)

    >Tylko nie kombinuj, że mogą sobie dzisiaj pojechać rowerem czy pójść
    >na pieszo i z kolegami się nie spotykać, ponieważ mieszkają
    >5 kilometrów od szkoły (w dowolną stronę). Z góry uprzedzam,
    >że sugerowanie przeprowadzki w okolice 100 metrów od szkoły
    >nie są żadnym argumentem...

    Ale czemu nie ? Masz dzieci w wieku szkolnym, to trzeba bylo pomyslec
    o domu kolo szkoly.
    Czy ktos narzeka ze jezdzi do pracy 8h dziennie, bo mieszka w
    Katowicach, a pracuje w Warszawie ?

    J.