  • Data: 2012-10-19 21:32:27
    Temat: Re: NW pic na wodę.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-19 21:09, J.F. pisze:

    > W kazdym badz razie masz wybor - placisz, czy ryzykujesz kontakty z UFG i
    > komornikiem :-)

    Jak to leciało? Abstrahujesz od układu odniesienia...

    > Ale my to mamy od niedawna, dawniej kupowalo sie zwyczajnie, bez zadnych
    > "kart miejskich" nie wiadomo po co ..

    Jakie to ma znaczenie, skoro mowa o biletach długookresowych, których
    bez KM nie kupisz?

    > Ciezko ? 40 jednorazowych ulgowych kosztuje ile - 60zl ?
    > Do obowiazkowej szkoly wiecej nie trzeba.

    Aha, znaczy dziecko ma prawo tylko do jazdy do szkoły i z powrotem
    jedną linią. Do kina, teatru, CK itd. już nie musi - niech siedzi
    w piwnicy. Do kolegów też pójdzie na piechotę, a jak ZTM zmieni
    cokolwiek w trasach to przyjdzie się przeprowadzić.

    > Czasowych nie macie ?

    Mamy - i co z tego? Świetnie się sprawują przy okazjonalnych
    przejazdach.

    > Chcesz uzasadniac _koniecznosc_ nabycia karty miejskiej

    Jakiego nabycia? Karta miejska jest za darmo, a chodziło o bilety
    długookresowe.

    > wyprawami dziecka
    > do kina ? Nie, ten numer nie przejdzie :-)

    Masz dzieci? Mają kolegów? Mają dodatkowe zajęcia? Jeżdżą na jakieś
    zajęcia ze szkoły? Sam jeździsz gdzieś dalej niż tylko do pracy?

    > A nawet jak bilety jednorazowe sa drozsze od karty, ale niewiele drozsze -
    > to tez _koniecznoscia_ tego nie nazwe, tylko wlasnie wyborem :-)

    Są sporo droższe - przy normalnym korzystaniu z KM (a nie okazjonalnym)
    to wyjdzie przynajmniej 2-3 razy więcej.