  • Data: 2010-07-24 18:57:41
    Temat: Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:
    > "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie chce niczego wyrokowac, ale moze cos nie tak jest z Twoim stylem
    > jazdy, skoro tak czesto ocierasz sie o smierc?
    Hehe, dwie sytuacje od 96 roku to dla Ciebie duzo? (od tego roku
    posiadam prawko) Przejechane kilkaset tys km, zero mandatu, zero
    stluczki/kolizji, zero wypadku z wlasnej winy. Zreszta jezdze od ponad 2
    lat z malym dzieckiem wiec nie szleje, chyba ze jade sam to oczywiscie
    lubie wdepnac :-)
    ps. rozumiem, ze ty nie miales nigdy bardzo podbramkowej sytuacji np.:
    - klientow wyprzedzajacych na czwartego nie na trzeciego, w sytuacji gdy
    masz w kolo drzewa i nie ma gdzie uciekac a zatrzymanie nic nie da
    - lub gdy z przeciwka nawaskim gorskim podjedzie w zimie jedzie na
    ciebie obracajace sie auto/bus ktore wpadlo w poslizg a Ty nie masz
    gdzie sie podziac a klient caly czas przyspiesza pomimo poslizgu
    Pomijam juz inne sytuacje, ktore staja sie norma na naszych drogach :-(
    Nic tylko pogratulowac i zyczyc dalej tak szerokiej i bezpiecznej drogi
    pozdrawiam.

    Oskar Wilde