  • Data: 2010-07-25 16:17:10
    Temat: Re: NIE, tak długo, jak obowi?zuj? prawa fizyki.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Sytuacja o ile rozumiem byla taka, ze jechales ladnych pare godzin,
    > nocleg, kolejnych pare godzin i sie zaczely remonty -)

    W międzyczasie jeszcze jakieś tankowania, obiad po Ząbkowicami itd.

    > Zalezy od temperamentu :-P
    > Ja sie juz nauczylem ze czasem nie ma co wyprzedzac.
    > Trzymasz odstep, wlaczasz radio i

    I zasypiam.

    > Czyli zaden dowod - moze po prostu po 10h za kolkiem masz kryzys
    > niezaleznie od predkosci :-)

    Skoro z Czarnogóry ruszałem to kryzys musiałbym mieć po 10 minutach za
    kółkiem. ;-)

    > Pojedz kiedys do Rzymu na jeden raz, zobaczymy czy dojedziesz :-)

    Jeszcze mi nie odbiło.
    Jechałem kiedyś na raz z Monachium do Neapolu (nie po autostradach, więc
    dużo dłużej) i jakoś mi wystarczy.
    Wyjątkowo dobrze się wtedy w nocy czułem, a i w hotelach miejsce nie było,
    więc nie było wyjścia.