-
Data: 2010-07-25 00:38:51
Temat: Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-07-24 00:48, R2r pisze:
> W dniu 2010-07-23 16:24, Artur Maśląg pisze:
>> W dniu 2010-07-23 14:52, R2r pisze:
>>> W dniu 2010-07-23 14:35, Artur Maśląg pisze:
>>>> W dniu 2010-07-23 14:03, R2r pisze:
>>>>> W dniu 2010-07-23 13:45, Artur Maśląg pisze:
>>>>>> Zapomniałeś zdaje się o kwestii zasadniczej - jeśli chodzi o ilość,
>>>>>> to nie chodzi o same wypadki, tylko o ilość ofiar/poszkodowanych.
>>>>>> Przy tych 50-70km/h cel zostanie osiągnięty, nawet jak ktoś czasem
>>>>>> zaśnie...
>>>>>>
>>>>> No popatrz. Czterech zabitych w jednym wypadku i piąty walczy o zycie,
>>>>> gdzie wg kilku świadków samochód jechał właśnie ok 70 km/h.
>>>>
>>>> No popatrz - do tego wypadku doszło oczywiście z racji ograniczeń
>>>> prędkości i oczywiście z tej przyczyny kierowca usnął za kółkiem.
>>>>
>>> Na razie to tylko hipoteza ale IMHO bardzo prawdopodobna.
>>
>> Rozumiem - teraz już hipotezy służą manipulacji.
> Ale daj sobie na wstrzymanie. O jakiej manipulacji piszesz?
Napisałem Ci przynajmniej dwa razy.
> Próbuję Ci
> uświadomić, że nie tylko nadmierna prędkość jest problemem na drodze, że
> również zbyt duże ograniczenia stwarzają niebezpieczeństwo.
LOL - najwyraźniej zaczynasz dryfować, by obronić swe marne teorie o
zasypianiu z powodu ograniczeń i wzroście niebezpieczeństwa z tego
tytułu. Dziwnym trafem jakoś nie chcesz się wytłumaczyć z użycia
tego wypadku jako argumentu w tej materii - to jest między innymi ta
manipulacja. Najwyraźniej sobie musisz uświadomić parę rzeczy, a
przy okazji zrozumieć...
>>> Jak ograniczysz wszystkim prędkość na takich drogach do 70 to
niestety
>>> będzie więcej takich.
>>
>> Tego nie wiesz,
> Ty za to wiesz...
Bazarówka? Typowe.
>> a nawet jeśli będzie dochodziło do wypadków, to będą
>> w skutkach dużo mniej groźne.
> Prędkość 70 km /h osobowego Seata Cordoby i ciężarowej Scanii zderzenie
> czołowe - efekt na zdjeciach, które znajdziesz gdy wpiszesz w Google
> hasło "Seat vs Scania" (uprzedzam, że zdjęcia drastyczne!). Czym się by
> różniły, gdyby prędkości podwyższyć do 90 lub 100 km/h? Niczym. Ofiar
> tyle samo.
Kolejny przykład, który świadczy o Twoim dość płytkim podejściem
i zrozumieniem zagadnienia - brnij dalej...
>> Celem ma być ograniczenie nie tylko samych wypadków, ale znaczące
>> obniżenie skutków takowych.
> Zgadzam się. Skutki zderzenia przy prędkościach pojazdów rzędu 40 km/h
> będą (nawet zdecydowanie) łagodniejsze niż przy 70 km/h. Nie masz chyba
> jednak zamiaru walczyć o ograniczenie prędkości poruszania się pojazdów
> do owych 40 km/h wszędzie?
Kolejna manipulacja - mowa była (o czym sam pisałeś) o ograniczeniach
do 50-70, a nie do 40 - brnij dalej...
>> Jeżeli statystycznie będzie mniej
>> ofiar itd. to owszem - cel zostanie osiągnięty. Fizyki i stystyki
>> nie przeskoczysz, choćbyś w roli argumentów używał dowolnie
>> dopasowanych wypadków, które by miały potwierdzać Twoje teorie
>> - przykładem jest właśnie używanie cytowanego wypadku jako
>> argumentu, że ograniczanie prędkości powoduje pogorszenie
>> bezpieczeństwa, ponieważ ludzie usypiają za kółkiem.
>> Po raz kolejny mogę tylko stwierdzić, ze to zwykła manipulacja,
>> ale z całą pewnością teoria będzie miała sporo zwolenników.
>>
>>
> Jeżeli wszystkie argumenty przeczące Twoim będziesz nazywał
> manipulacjami a nie dostrzeżesz w nich istoty rzeczy, polegającej na
> tym, że zmniejszanie prędkości nie jest jedynym i niekoniecznie słusznym
> rozwiązaniem problemu ale rodzi kolejne poważne problemy to niestety
> Twoje działania nie osiągną celu. Ludzie nadal ginąć w wypadkach
> drogowych będą.
Brnij dalej w swych imaginacjach. Póki co żaden z Twoich argumentów
o negatywnych skutkach ograniczenia prędkości nie został racjonalnie
uzasadniony oraz udowodniony - ja mam za sobą statystyki. To mi
wystarczy. Będziesz musiał poszukać lepszych argumentów niż opowieści
z mchu i paproci, że ograniczenia prędkości powodują usypanie
kierowców i wzrost niebezpieczeństwa na drogach.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.10 00:43 Artur Maśląg
- 25.07.10 00:53 Artur Maśląg
- 25.07.10 10:58 Sergiusz Rozanski
- 25.07.10 11:58 J.F.
- 25.07.10 13:38 Cavallino
- 25.07.10 14:17 J.F.
- 25.07.10 16:17 Cavallino
- 25.07.10 20:04 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 26.07.10 06:22 Gabriel 'wilk
- 26.07.10 16:41 kakmar
- 26.07.10 18:11 Bydlę
- 26.07.10 21:31 J.F.
- 26.07.10 21:37 Karolek
- 26.07.10 23:17 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=