eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-22 17:38:22
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2022 o 08:01, Cavallino pisze:

    > Zazwyczaj ja sam, w zakupach.

    Sam to nie. Kupujący, którzy nie ładowali, też finansowali twoje
    ładowanie. Ja myślę, że to w istocie nie byłby duży koszt w przypadku
    Twizy bez szybkiego ładowania i zwykłych zakupów. Więcej niż połowy nie
    zatankuje się podczas trwania zakupów, czyli 2,5zł. Ale jak ktoś
    zostawia elektryka z szybkim ładowaniem to ten koszt może być większy.
    Pikuś zwykłe zakupy, to tylko doładowania, ale jak ktoś Polskę
    przemierza i zatrzymuje się na obiad to stawka większa jest.