eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-24 15:36:21
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-02-2022 o 15:11, J.F pisze:

    > A 100 lat temu to skad byla potrzebna energia?

    Nie chodzi jak widać o energię, bo ta i tak jest marnowana.
    Chodzi o łatwy sposób na jej zmagazynowanie.
    Teraz już nie trzeba robić tego w paliwie i niszczyć przy okazji
    środowisko trzykrotnie bardziej niż potrzeba.

    > Z owsa ?

    > Nie.

    To o czym chcesz gadać?

    > Biura beda potrzebne do sprzedawania pradu, stacje na ładowarki,
    > magazyny na kable, rurociagi i cysterny na słupy ... a izolacje na
    > kable z czego zrobisz ? :-)

    Z tego samego co do tej pory?

    > Nie wiem co tam robią, ale projekt ponoc idzie ...

    Gdzie idzie?
    Właśnie ogłosili, że od nowa go zaczynają, bo im Stellantis nie chce
    licencji dać za friko, na co liczyli....

    > No ale zgodnie z twoja logiką tam znika teraz prąd potrzebny do
    > wydobycia.

    Nie.
    Do całego procesu do dystrybutora włącznie.
    Obstawiam, że wydobycie nie jest podstawowym miejscem jego zużycia.

    > No widzisz - ja znalazlem.
    > Liczby nie budzące moich watpliwosci.

    Jakie znowu liczby?
    Nic nie pisałeś o tym o co teraz pytałeś, jeśli już wiesz, to następntym
    razem NAJPIERW sobie poszukaj, zamiast pytać i żądać wykonania pracy za
    Ciebie.